Gå til innhold

Et spørsmål til dere heldige som har spire i magen?


Oliver-født-i-26-uke

Anbefalte innlegg

Jeg testet neg i dag og er så lei meg, trodde virkelig den satt denne gangen...greia er at jeg ikke skal ha mens før på lørdag(4 aug), jeg testet altså 4 dager før( klarte bare ikke å vente). Og hadde vel regnet med at den skulle slå ut på morgenurin om jeg hadde vært gravid.

Så jeg lurte på om det var noen av dere som har testet neg før IKM og postivt etterpå? Og når evt testet dere?

 

Ta dere tid til å svare please!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva testet du med? Jeg testet positivt med clearblue en uke ! før IKM, det var veldig svakt da, men når jeg tok ut stripsen fra testen (ja, litt skrullete å gjøre det ja...) så så vi tydelig at det var blått i den stripen som går over. Tok et par tester til senere, og det ble bare mer og mer tydelig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg har ikke testet meg før mens,da kommer det vel ikke no resultat. Trodde man måtte vente til første dag mens uteblir. Ta det med ro og prøv å tenke på noe annet,kansje ett lite ombøblerings prosjekt eller no. Da tenker du på noe annet en stund å plutselig er det på tide å ta en test.

Jeg hadde en spontanabort før jeg fikk mitt forrige barn, da tok det sin tid før jeg ble gravid igjen! Men vi dro på ferie å koste oss med god mat og mye fint å se på...DA SATT DENN!!!

Lykke til, det går nok etter hvert:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jj :) :Jeg har testet positivt FØR ikm i to svangerskap nå, og har en gutt på 13 mndr, så jo, man kan teste positivt før ikm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I følge 28 dagers regelen skulle jeg hatt mensen den 2. aug., men de siste gangene har jeg hatt 27 dagers syklus, som skulle tilsi 1. aug., og testet da på mand. dvs. 2 (el. 3) dager før forventet, i morgenurin. Det var negativt. Var fremdeles mistenksom og testet igjen ons. kveld. Da fikk jeg svak pos og det samme morgenen etter. Så Ja, det går an å teste neg. og så få pos.

Lykke til!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, fortvil ikke. Jeg testet negativt etter jeg skulle ha fått mens, og positivt noen dager senere. Det er vist vanlig i og med at det tar tid før kroppen produserer mengder nok av hormonet som gjør at det slår ut på en test.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, noen produserer mer hcg enn andre, og noen tidligere enn andre osv osv. Jege lå langt over normalen m hcg-nivå i sist svangerskap, lå mye på sykehus pga ekstremkvalme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...