to jenter og ett gull i magen Skrevet 1. august 2007 #1 Skrevet 1. august 2007 ser ut til at det spøker for turen min den 28:( er jo ikke noe koselig å dra dit om det ikke ser ut der.
to jenter og ett gull i magen Skrevet 1. august 2007 Forfatter #2 Skrevet 1. august 2007 tenerife skulle det stå men he he:)
prekæs Skrevet 1. august 2007 #3 Skrevet 1. august 2007 men, herregud, da jente:) Tenerife er jo ganske svær da. Det brenner vel ikke over hele øya. Er det skogbrann på ene siden av Oslo, merker vel ikke de på andre siden noe særlig heller. (sånn sett i sammenheng, mener jeg) Dette går nok bra, for det er vel ikke hotellet ditt som har brent ned? Opp med humøret nå.
to jenter og ett gull i magen Skrevet 1. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 1. august 2007 he he neida men det har vært så mye i forkant av denne turen så var liksom bare en brann som manglet. men gleder meg sykt alikevel jeg he he:)
prekæs Skrevet 1. august 2007 #5 Skrevet 1. august 2007 Var på Tenerife for mange år siden. Nydelig øy. Lei bil og kjør oppi fjellene. Kanskje du til og med ser en skogbrann;)
moimoi Skrevet 1. august 2007 #6 Skrevet 1. august 2007 Jeg skal til gran Canaria om ei og ei halv uke og trust me du er ikke den eneste som blir bekumret og sint pga brannene altså. Jeg ble nesten lei meg jeg, vil ikke ha ødelagt ferien min..
to jenter og ett gull i magen Skrevet 1. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 1. august 2007 ja det jeg blir og. litt kjedelig om man kommer til aske liksom hi hi:))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå