Gå til innhold

Katta har bæsja i sofaen!!! hvorfor det da?????

Anbefalte innlegg

Skrevet

ååååååå.. har to katter her på besøk, som jeg skal vurdere å la bo her.. men nå tror jeg de skal få flytte hjem.. de har bæsjet i sofaen i natt, i ett teppe som ligger der. hvorfor det da?

de er reine og har ikke gjort noe sånt tidligere!! håper ikke dette skal bli en vane :((((

noen tips til hvorfor det skjer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hakke peiling.. men sinnsykt unødvendig:P passa søsteren min sin og han bærsja på regningen på bade som er nyoppussa:S tror du jeg slipper og betale da??:P hehe..

Skrevet

er du helt sikker på at kattedoen har vært tilgjengelig i natt da?

for katten vår har gjort det 1 gang og da hadde mannen satt på luka og det ville ikke katten og den gjorde sitt ødvendige på baderommet hehe

Skrevet

Katten vår har bæsja i senga en gang, og da hadde den ikke noen alternativer...

Det hender jo at de har et uhell selv om de er rene.

Kan jo ha noe med at det er nye omgivelser også?

Skrevet

doen var tilgjennegelig.. en av de har vært der. jajaja.. var heldigvis i teppet da og det kan jo vaskes. men ble litt sinna med en gang, gått over nå :)

bare den ikke har tissa og, for jeg har tøy sofa! men det er ikke vått her så regner med det har gått bra.

en helt annen ting, har katter løpetid??

det er to hun katter og de gnikker rumpene mot hverandre, og igår så lå den ene oppå den andte og prøvde å parre seg?? de gnikker rumpa mot alt her og..snodig å se på !!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...