Gå til innhold

I dag skal det vaskes her i huset!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Enten jeg vil eller ikke! For her er:

"staden det ingen skulle tru at nokon kunne bu" Og nå begynner jeg å bli redd for å få besøk siden det hadde vært litt små flaut!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

her skal det også vaskes:-))) skal gjøre om kjøkkenskapene også skal jeg skrubbe kjøkkenet, tørke støv, vaske vinduer ute.. Tok vindune innvendig på torsdag også skal jeg vaske gulver...

Skrevet

her skal det jobbes igjen.. fy søren å lei jeg er av å jobbe... jeg vil mye heller vaske huset og gjøre det pent rundt meg - det gjør meg lykkelig.. Å sitte her på ræva hele dagen og leite opp ting på nett og jobbe og styre frister i minusklassen..

Urk

kos dere med husarbeidet

Skrevet

Jeg vaska i går OG dagen før, fordi vi får besøk i dag og det var FLAUT skittent hos oss. Litt av et skippertak altså! Vi hadde satt ny rekord i skitten leilighet, tror jeg!!

Lykke til og god vasking i dag, @nne p@ l@nne!! :)

Skrevet

i dag er det sol her jeg bor så skal vaske i ettermiddag jeg:) vet jo aldri når baby melder sin ankomst så er koselig å ha det reint rundt seg:)

synes jeg pusler med noe hele tiden jeg, skjønner ikke at to stk kan ha så mye skittentøy og lage så mye rot..hehe:) i går ryddt jeg litt i skapene godt å få litt bedre plass altså.. har kastemani om dagen..

også skal jeg få sambo til å sjekke røykvarslere og bytte batterier så det er i orden også.. tror ikke det er sjekka på en stund..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...