@nne p@ l@nne Skrevet 1. august 2007 #1 Skrevet 1. august 2007 Enten jeg vil eller ikke! For her er: "staden det ingen skulle tru at nokon kunne bu" Og nå begynner jeg å bli redd for å få besøk siden det hadde vært litt små flaut!
doffine Skrevet 1. august 2007 #2 Skrevet 1. august 2007 her skal det også vaskes:-))) skal gjøre om kjøkkenskapene også skal jeg skrubbe kjøkkenet, tørke støv, vaske vinduer ute.. Tok vindune innvendig på torsdag også skal jeg vaske gulver...
Fabelaktiv Skrevet 1. august 2007 #3 Skrevet 1. august 2007 her skal det jobbes igjen.. fy søren å lei jeg er av å jobbe... jeg vil mye heller vaske huset og gjøre det pent rundt meg - det gjør meg lykkelig.. Å sitte her på ræva hele dagen og leite opp ting på nett og jobbe og styre frister i minusklassen.. Urk kos dere med husarbeidet
Måånestråle Skrevet 1. august 2007 #4 Skrevet 1. august 2007 Jeg vaska i går OG dagen før, fordi vi får besøk i dag og det var FLAUT skittent hos oss. Litt av et skippertak altså! Vi hadde satt ny rekord i skitten leilighet, tror jeg!! Lykke til og god vasking i dag, @nne p@ l@nne!!
lillegull:) Skrevet 1. august 2007 #5 Skrevet 1. august 2007 i dag er det sol her jeg bor så skal vaske i ettermiddag jeg:) vet jo aldri når baby melder sin ankomst så er koselig å ha det reint rundt seg:) synes jeg pusler med noe hele tiden jeg, skjønner ikke at to stk kan ha så mye skittentøy og lage så mye rot..hehe:) i går ryddt jeg litt i skapene godt å få litt bedre plass altså.. har kastemani om dagen.. også skal jeg få sambo til å sjekke røykvarslere og bytte batterier så det er i orden også.. tror ikke det er sjekka på en stund..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå