Gå til innhold

Vår måned:)


Gullgrisen m/ novemberspire

Anbefalte innlegg

Og min termin:) Den dagen jeg er helt sikker på at det ikke skal skje no...

Men det er lov å håpe...trodde aldri jeg skulle bli så lei jeg, men nå får sambo kjørt seg på å ta imot syting.

 

Om to uker har jeg mest sannsynlig gullet mitt:) Håper det skjer noe før....men tror bebbisen har tenkt å bli der inne for alltid. Føles hvertfall sånn nå:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skulle liksom skrive mer, men så skjedde et eller annet... he he

 

Men, ENDELIG er august her og vi kan se slutten på ventetiden og ønske våre nye borgere velkommen! Gleder meg som en unge til å hilse på lillejenta i magen! Har først termin om 21 dager, men hodet har allerede vært festet i 3 uker og jeg har MYE kynnere så deter lov å håpe at ting kan skje litt før.. PUHE.. GLEDER MEG!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da var det august! Jeg har 3 dager igjen til termin. Føler at noe er på gang, men det kan jo enda ta en uke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempespennende at vi er i "vår" måned!!!!!!!!!!!!!!

Til "nybebis": Ser vi er like gamle, og har termin samtidig; hvor skal du føde?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ut på tur

Jepp VÅR måned. Vi har termin om 14 dager så Lillevennen skal vel relativt garantert være ute før vi kommer over i neste :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herlig! 3 dager igjen til termin, men haster absolutt ikke for min del! Selvsagt gleder jeg meg, men koser meg veldig med magen enda, selv om jeg kjenner det begynner å bli litt tyngre da... Skal til kontroll i morgen, hodet hadde ikke festet seg da jeg var til kontroll for to uker siden. Håper det har gjort d til i morgen da, da er d ikke så farlig om vannet går liksom :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...