Gå til innhold

10 mnd-kålmarken!!! Hjelp:=)

Anbefalte innlegg

Skrevet

HJELP...

lar dere dem bare snu seg?

og går og snur dem hvis dere er innim, eller våkner dere ekstra for å snu dem?

HVOR FARLIG ER DET OM HAN SOVER PÅ MAGEN NÅ???

Han åler og kryper framover og holder jo hodet selv så klart....

tydelig at mye skjer om dagen..SOVE HAR HAN JO IKKE TID TIL!!!! Gad altså.. våkner kl 0445.. sover 2 lurer på dagen.. men i GÅR sov han ikke etter kl 1230 før vi la han kl 19.. prøvde med ettermiddagslur for å drøye legginga til 2000, men det var ikke bønn... da vi la han til ettermiddagsluren bare turna han runt og hoia og gurgla...søtt også da-..

Han er helt mark om dagen kan ikke sitte i ro ett sek...

Flere som har det sånn???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mini har sovet på magen fra han var ca. seks måneder tror jeg. Drev og snudde han i begynnelsen, men var jo ingen vits for han turna helt vilt rundt i senga to sekunder etterpå. Skal ikke være farlig så lenge de snur seg rundt selv.

Ellers så er det full baluba her og, opp,ned og overalt hele dagen. Sovinga har vært veldig grei en periode nå, men den siste uka har vært tilbake til "normalen". Våken i flere timer hver natt og morgen fem/seks. Jeg begynner på jobb neste uke, aner ikke hvordan det skal gå.....

Tror det er veldig normalt at de er slik i denne alderen, er jo så mye nytt og spennende de oppdager når de er blitt mer mobile.

Veldig moro også for mor, men pokker så slitsomt med full turbo hele dagen når du har sove tre fire timer om natta!!!

Skrevet

Å, så godt å høre at det er flere som har kålmarker i huset! Mini her er også helt turbo om dagen, hun er også født 6. oktober. Hun har sovet på magen i flere måneder nå, så hun sover egentlig i alle slags mulige og umulige stillinger. MEN HUN ER UMULIG Å LEGGE OM KVELDEN! Hun våkner også om natten og vil gjerne opp i 5-tiden. Det er jo kjempegøy at de utvikler seg og blir mer barn enn baby, men det er ganske slitsomt ja. :-)

Skrevet

GOdt å høre man ikke er alene:=)

Joa det er jo kjempe gøy at alt skjer på en gang, men som sagt slitsomt...:=)

Ser jo ut til at vi kan prise oss lykkelig over at han faktisk SOVER fra vi legger han på natta til kl 5 med smokk innsetting en gang bare,,:=)

BANK I BORDET!!!!

Det roer seg vel etterhvert???

at de sover mer mener jeg.....

*håpe håpe*

:=)

Skrevet

hmm.. sutring sutring.. han TROR han kan gå han.. blir rimelig fortvila når han kommer på at det kan han jo ikke......

blir litt gal i hodet:=)

tror jeg får løfte noen tunge vekter på senteret når han sover formiddagslur... få ut litt frustrasjon:=) he he

Skrevet

Vi har også en liten mark i huset, 2 uker yngre enn din :)

Hun snur seg som hun vil i senge, det er ikke noe farlig nå lenger. De sier vel at når de klarer å snu seg begge veier selv er det ikke noe farlig lenger? Tror det var sånn det var.

Men vårt værste problem er stellebordet... er jo UMULIG å få hun til å ligge stille når vi skal skifte bleie!!! Har prøvd alt tror jeg, og holder på å bli gal av det!

Skrevet

Vår er også en kålmark. Vi snur han når vi er inne hos han, han ligger da som regel på magen inne i ett av hjørnene på senga si. Tror egentlig de er store nok til mageleie nå v 10 mnd. alder. Snur seg jo selv i søvne, så vi setter ikke akkurat på klokka iløpet av natten for å snu han. her gjelder det å få den søvnen man kan. Han våkner gjerne i 4 - 5 tida, og er da superklar for en ny dag....uff, håper det snart bedrer seg. Sover en halvtimes lur på morgenen, og en times tid +-, i ett tida. Deretter er han våken til kvelden. Legger seg i sjutida, og da sover han endelig ganske godt. Prøvd å drøye leggetiden på kvelden også, men han våkner like tidlig uansett. Gruer meg litt til å begynne på jobb igjen nå i slutten av august må jeg si...

Skrevet

ikke lett det her altså...=) Men moro da..

Gjest Renate&Nydelige Christina
Skrevet

Vel det er umlig å unngå at jenta vår sover på magen!

Hun er som en slange..som ofte legger hun seg helt inntil sengekanten på magen!!!

Hun bruker hele sengen på en natt, ligger aldri rolig:-)

Jeg snur henne ett par ganger før jeg drar til køys, men det er nesten garantert at hun våkner på magen dagen derpå..ingenting å gjøre med det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...