Gå til innhold

RIER!!!

goldenticket *BLITT MAMMA*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tusler rundt her med tak og smerter i magen med alt i fra 6 til 15 min mellomrom...

Får ikke sove pga jeg må tisse hvert tiende minutt i tillegg til smertene.

Bena er "rastløse" også...

Kan det være tegn på noe mon tro???

Jeg tør ikke håpe litt engang...redd for å bli skuffa...

Men denne gangen sitter smertene i ryggen også...slitsomt, men er heller ikke veldig trøtt da...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Midt i mellom all spillingen dukker plutselig du opp med RIER!!!

Og jeg kom brått på at jeg er jo gravid for svarte;) hihi

Hadde helt glemt alt sammen jeg :P Høres jo ut som det kan være noe, men er førstegangs så vet jo ikke ;)

Sender deg litt fødestøv, og håper du får MASSE vondt i løpet av morgenen!! :P

*****************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************'

Skrevet

hehehe, ler så jeg griner..."midt imellom all spillingen" jaja...det driver ikke jeg med akkurat...

Tusen takk for fødestøvet, trenger det nå...

Jeg vet ikke selv heller, er førstegangs jeg også, så om det er maserier, mensmurringer (det er det IKKE) sterke kynnere osv osv aner jeg ikke, vet bare at de gjør helsikes vondt...og at jeg må tisse etter hver gang, og da kommer det bare blankt ut...hmmm og jeg som har suuuuuper gult tiss for tiden....(æsj, I know)

Jeg håper dette tar seg opp assa...at jeg får en liten babis innen et døgn eller noe :)

Skrevet

Ja, ble vel kanskje litt for revet med :s hihi

Hadde jeg vært deg og hatt det slik som du sier, da tror jeg jeg ville sagt at ting er i gang;) Men du har ikke ringt føden å spurt da?

Gult tiss betyr vel bare at du må drikke mer;) Har hatt samme problemet selv en stund...

Nei, du får komme deg på føden og få ut ungen, slik at du kan komme tilbake å sende fødestøvet videre;) Ikke mange dagene til jeg trenger det selv :P

xxxxxxxxxxxxxx Masse for deg, og håper det gjør vondere for hvert min! Så har du snart et lite nurk i armene dine skal du se :D

Skrevet

Thanx :)

Og ja, jeg skal sende masse fødestøv når din tid kommer!

Det har dabba litt av her nå...ikke like intenst vondt, men JADDA jeg kjenner det godt ja!!

Skal prøve å krype under dyna igjen...om fødselen er så smått igang er det kanskje greit å være litt opplagt å i hvertfall prøve å sove litt da...hihi

Skrevet

Herreguuuuud! Jeg går ut av mitt gode skinn! *Løperundtsegselv* krysser fingrene MASSE for deg!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...