fricke *med Lone Amalie*^^ Skrevet 1. august 2007 #1 Skrevet 1. august 2007 er det flere her inne som sliter med dette?? jeg kan ikke gå uten bh jeg, for bare t-skjorten stryker over gjør det nesten vondt... noen som har noen gode råd? er i uke 28+0 og utrolig kjedelig om de skal være sååå såre allerede føre babyen kommer=P
Anonym bruker Skrevet 1. august 2007 #2 Skrevet 1. august 2007 Ømme, såre btystvorter kommer og går igjennom sv.skapet. Men.. hvis du er 28 uker på vei er du ikke høygravid, som nicket ditt sier..
fricke *med Lone Amalie*^^ Skrevet 1. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 1. august 2007 38 uker=p lett å bomme på knapper sånn når man er småtrøtt..
Anonym bruker Skrevet 1. august 2007 #4 Skrevet 1. august 2007 Hehe! Syns synd på deg hvis du følte deg høygravid allerede i uke 28, ja! Men da har du jo bae to uker til termin. Da er det iallfall ikke noe rart at du er øm i brystvortene! De gjør seg klar vettu!=)
@nne p@ l@nne Skrevet 1. august 2007 #5 Skrevet 1. august 2007 Har vært øm hele svangerskapet jeg. Og det har tatt seg veldig opp nå. Er i uke 37
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå