Gå til innhold

Overreagerer jeg???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og kjærsten har nå hvert sammen i tre år.Har egentlig aldri tenkt noe særlig på det med og gifte meg før han begynte og nevne det (og folk rundt oss begynte og hinte om at de syntes det var på tide)

Jeg begynte og tenke mer og mer på det,og begynte virkelig og få lyst til og gifte meg,og kjærsten sluttet ikke og hinte til at han hadde lyst..Så Når broren hans giftet seg endret alt seg..Nå vil han abuslutt ikke gifte seg han sier han ikke vil være midtpunktet og at han aldri har hatt lyst til og gifte seg..

Men det værste er det at han ikke gir seg med og nevne det,til og md si at i mitt bryllup så....han er jo fulstendig klar over det at det er nå blitt ett veldig ømt tema for meg,og jeg har bedt han slutte og nevne det.. Som foreksempel nå, han fyller 30 år og han er overbevist om at han kommer til og få masse pepper av meg og spør om jeg kommer til og gi han pepper hvis han frir til meg dagen før han fyller 30..

Huff blir så utrolig fustert og lei meg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som han vil gifte seg, men at han har litt problemer med å takle det å være midtpunktet en hel dag?

Snakk skikkelig med han!

Har ei venninne med sosial angst, hun taklet nesten 70 gjester likevel. Måtte overgå seg selv skikkelig :)

Skrevet

Hvis han ikke vil være midtpunkt, kan dere ikke gifte dere borgerlig da?

Skrevet

ka m å reise vekk og gifte seg?gjerne i forbindelse med han 30års dag?

ka e vell mer romantisk en å bli gift på en strand i thailand???

om du ønsker noe sånt har eg en del info, siden vi vurderte d lenge!!!!

då får du bryllupg og reise i ett, og du sparer en del penger på d. inviter med de nærmeste(som så klart må betale sjøl) og få en dag dåkke aldri vil glømme!!!=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...