Beth Skrevet 31. juli 2007 #1 Skrevet 31. juli 2007 Er du ikkje snart tilbake frå hytta? Lurer på korleis det går, eg! Her har det vore fullt hus, med både tantebesøk og familiebesøk. Begge drar forhåpentlegvis i morgon, så vi får malt litt før ferien er heilt over. Det meste har jo regna vekk her på austlandet i år. Grumf! Neste pp er gubben heilt sikkert borte rundt EL - for noko dritt! Klem frå
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 2. august 2007 #2 Skrevet 2. august 2007 Hei Martine ) Du regner ikke bort vel ? Eller sitter du og ruger på en god nyhet du ikke vet hvordan du skal dele med oss ? *smiler* Håper i alle fall du har det fint )
martine68 Skrevet 3. august 2007 #3 Skrevet 3. august 2007 Så koselig å bli etterlyst da Beth og Vilsågjerne. Jeg kan nok ikke komme med så nye spennende nyheter desverre. Mandag kom omsider tanta snikende. Jeg lurte meg til å tempe de siste dagene før ikm fordi det varte og rakk før tante dukket opp. Selvfølgelig sank tempen på mandag og alt håp var ute nok en gang. Jeg hadde ingen symptomer på noe svangerskap heller denne pp så jeg ble ikke akkurat overasket da tante dukket opp. Da er det siste feriedag i martine-hjemmet. Nå gjennstår det bare en helg og så er det tilbake på jobb igjen. Siste uka har vi vært på hytta og påstartet et oppussingsprosjekt. Så nå blir det nok å henge fingrene i utover høsten. Like greit å ikke være gravid når malekosten skal svinges. Prøver nok å være litt tapper ja. Ville nok mye heller stått ved kjøkkenbenken og ruget og laget god mat til mannen min mens han malte alene. Vi får håpe på en fruktbar høst da jenter. Jeg er så spent på frysforsøket ditt Vilsågjerne. Håper det omsider blir din tur nå. Beth, det var kjedelig å høre at mannen din ikke er hos deg når du har el. Du kan jo håpe at el dukker opp litt tidligere denne gangen. Kanskje lurt å legge inn litt innsats før han drar i tilfelle det skulle klaffe. Klem fra
Beth Skrevet 3. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 3. august 2007 Hei på deg! Så kjedeleg, da! Eg vil også ruge framfor å måle Vi er igang med sommarens måleprosjekt - vindua. Det har vore vanskeleg å koma igang pga regnværet. Dvs. gubben stakk av i dag og etterlot meg med jobben, men neimen om eg tar alle! Fekk forøvrig lagt inn ein søknad til storken før han dro, men det er nok alt for tidleg (berre ei veke etter tanta landa, og sikkert 5 dagar til EL enno - grumf!). Jaja, vi får satse på september. Lykke til i august til dykk som har gubben heime og egg i frysen! Klem frå
martine68 Skrevet 4. august 2007 #5 Skrevet 4. august 2007 Vindusmaling er ikke akkurat artig nei. Masse styr for å male bare littegrann. Da er det artigere med å male store veggflater. Så fint at dere fikk lagt inn noen aksjer før gubben dro da. Selv er jeg litt frustrert over at svigers melder sin ankomst rett rundt el. Da blir det ikke så mye kos som jeg kunne tenke meg. Svigermor og mannen min er nemlig nattemennesker og pleier å sitte oppe og prate til langt på natt. Så jeg er litt i tvil om hva strategien skal være denne gangen. Spørs om jeg må hive meg over mannen min når han endelig kommer og legger seg. Problemet er jo bare at jeg begynner å jobbe igjen på mandag, så det er nok mulig jeg er i koma når mannen min endelig innfinner seg i senga. Ja ja, er det ikke mye rart man frustrerer seg over.
skifer Skrevet 5. august 2007 #6 Skrevet 5. august 2007 Så tanta kom til deg og ja,dumme dumme kreket!! Klem fra Skifer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå