Gå til innhold

Noen her som bestiller linser fra lensway?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg får linser fra brilleland og betaler 630 kroner for 2 mnd (120 stk / 60 par) sitter og ser inne på lensway nå. og der står det den og den prisen for f.eks 90 stk. men er det 90 linser eller 90 par? for hvis det er 90 stk så er det jo ikke så veldig billig der...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg bestiller fra lensway men jeg har månedslinser, og for meg lønner det seg veldig=)

hver gang jeg skal ha nye linser hos optikkeren så må jeg ha kontoll og så da blir det sviiiindyrt=/

Skrevet

for å ta det viktigste først, lensway er billigere enn brilleland- de er heller dyre på linser. skal du kjøpe i butikk- du som bor i bergen, gå heller til specs savers nede med torget.

hvis det står 90 linser er det nettopp det- skal du ha 90 par må du ha 2x90 linser for å få det til å dekke 90 dager lissom. jeg kjøpte et halvt år i slengen- for å slippe å tenke på det lissom....

har selv handlet på lensway før, de er billigere og leverer fort- tok bare et par dager. enkelt å betale med kort, og ikke for dyr frakt.

Skrevet

Jeg brukte også Lensway (før jeg opererte øynene). Var veldig fornøyd med dem. Brukte dagslinser og sparte masse i forhold til Brilleland. Raske med levering er de også. Anbefales på det varmeste ;o)

Skrevet

Jeg bruker dagslinser og handler på Lensway. Betaler 700 kr for 3 mnd med linser. Jeg synes ikke det er noe dyrt, og det er jo billigere enn Brilleland om du betaler 630 for to mnd.

Skrevet

lenses4net.no er også billig. De linsene jeg bruker er hvertfall billigere der enn på lensway...

Skrevet

Jeg får linser fra brilleland, rett og slett for jeg ser tryggheten i oppfølgingen jeg får som kunde der. Om man får linser fra lensway må man jo betale for eventuelle undersøkelser/kontroller hos optiker. Ved abb hos brilleland er dette inkludert i prisen.

Hadde for noen måneder siden en infeksjon på det ene øyet og da var jeg inne til kontroll 2-3 ganger hos Brilleland uten å betale noenting. Hadde jeg ikke hatt abb hadde det kostet for hver kontroll.

Skrevet

de dagslinsene jeg bestiller, bestiller jeg fra yourlenses.com de skal være billigere enn lensway hvertfall..

Skrevet

Jeg har brukt Lensway i noen år og er kjempe fornøyd... :)

Billig og hurtig levering... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...