Gjest Skrevet 31. juli 2007 #1 Skrevet 31. juli 2007 * Handler ting de kan få på supern på nettbutikker. * Spør om enkle ting i forumene og gladelig venter 30 min for å få svar istedet for å google o.l. og få svaret på 5min istedet * Løper på nett for å fortelle andre dibbere om FORFERDELIGE TING SOM HENDTE FOR 2 MIN SIDEN MED UNGENE SINE.. istedet for å holde og trøste dem..det kan de underkua mannfolka gjøre * Kan ikke komme med nok fæle ting og syter til deeee grader om svigerfamilien..de er SÅÅÅ fæle som gir barnet en sjokolade annenhver helg eller sjeldnere.... Huff..de er så uansvarlige og slurvete... * Vet best,,,selv førstegangsmødre... ingen.. og da mener jeg INGEN skal komme å gi råd og synspunkter.. INGEN... bortsett fra MAMMA.. kommer svigermor med råd er hun masete og krevende og klenger.. * Går i spader om barna ikke har; - merkeklær - siste skrik innen leker - de tøffeste og helst dyreste vognene - reima dress.... hufff.... osv * Går i spader om... - ungen får i seg liiiiitt sukker - ser på tv mer enn 5 min i uken - ungen får skitt på merkeklærne sine - mannen ikke følger den strenge 3 A4 siders listen over "slik-skal-det-gjøres" listen a la bruksanvisning for alle andre enn dem selv som skal omgås ungen.. - de selv ikke får barnevakt mer enn 2 ganger i uken "gosj.. ungen har da godt av å være borte hos andre da".. en tam unnskyldning for..."jeg fikk nok unge for tidlig for jeg teller faktisk timene til neste gang jeg kan komme meg ut på byen å drekka"...aller best.."FRI FRA UNGEN" * Hører BLINDT på eksperter.. BORTSETT fra når ekspertene sier at å ha barna for mye hos barnevakt er "ikke bra" eller at "for mye og lange reiser hjemmefra kan gjøre barna usikre"... for det truer dib-mammaenes mulighet til å kunne feste, reise bort uten ungen, ha barnevakt når de skal på supern osv.... Ååååå... det er så mye mer.... Anonym
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå