Gå til innhold

Termin i september..

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag er det plutselig blitt AUGUST

-og det betyr i det store og hele at det er fødsel på gang

neste måned! NESTE måned!

*Fakk meg! Jeg svimer av!* :P

..kom litt brått på, dette..!

Nå må det forberedes, ja!

I stoor stil! ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jaaaaa.. jeg vet.. det er helt syyykt!! endelig blir det vår tur!!!!

Skrevet

ja det er ganske sprøtt, rart å tenke på at eg tok testen i januar og vips nå er det blitt august! men har vært sykemeldt siden tidlig juni så for min del må tiden gå enda fortere... her i bergen bare regner det heeeele tiden så er litt begrenset hva man gidder gjøre da.. nu ska eg ta fatt på prosjekter, strengt talt har eg faktisk dårlig tid...

skal gjøre ferdig en oppgave på skolen, lage fotoalbum - har såååå massse bilder som trenger en finplass i album..., vaske og stryke tøy, vaske alle krinkler og kroker - må jo være heeelt rent her til nurket kommer og så skal eg få babyen mi 1-2 uker før hi hi....

andre som har planer for å fylle tiden :D

Skrevet

Ja, jeg vet det, er en helt FANTASTISK følelse!!! :)

Snart er det OSS liksom!! :)

Vært sykemeldt i juli og blir det hele august også, så tiden kan nok gå litt sakte til tider, men prøver å kose meg så mye jeg kan på tross av BL...

Jeg skal få tak i det siste til prinsessa vår seff, ordne litt på rommet der hun skal være etterhvert. Bake litt, dra på besøk og "barseltreff" med venninner - er heldig at vi er en fin liten gjeng som er gravide samtidig..

Ja, så må jeg jo få ferdig babyteppet som jeg har begynt å strikke på.... hehe.. Vet ikke helt hvordan resultatet blir men... :)

Skrevet

Det er egentlig heeeeelt sinnsykt!Og det verste er at august kommer til å gå så fort=)

Har egentlig ikke så mange planer da. Skal jobbe nå i helga, men etter det tror jeg ikke det blir noe mer jobb. Så blir det vel bare å vaske, gjøre klart og pusle litt her hjemme til lillepia kommer=) Får også en del besøk i august av foreldre og svigersøster så da går sikkert tiden litt også=)Gleder meg supermasse nå!Har tilogmed lagt fram fødebagen, hehe!

Skrevet

..er stygt redd augustdagene kommer til å fly unna har også!

Sambo kommer hjem fra jobb i morgen -og da har han ferie i 4 uker!

..og etter det er det jo bare å vente på storken! :P

Føler at fødebagen er LITT i det tidligste laget for meg,

men -søren heller- man vet jo aldri..

Venter en liten uke eller to til, vel!

..er tross alt 'bare' fullgåtte 33 i morgen! :)

Skrevet

blir spennende å se når september kommer hvilken rekkefølge vi popper ut i :D er rart å se nå at folk du har "blitt kjent med" på bim føder og liksom forsvinner litt bort.. plutselig er det oss :D og jeg liker det :D :D :D

Skrevet

Helt merkelig at vi er kommet så langt! Har bare 6 uker igjen til termin og her er ikke alt klart for å si det sånn.... Førstemann kom nesten 4 uker før termin, så kanskje kommer også lillegutt litt før. Hmmm..og hjelp - bør kanskje sette på en vask med veldig smått sengetøy:) Herre min hatt hvor fort det egentlig går!

Skrevet

eg får stadig høre at ettersom eg har konstante kynnere så kommer han før men... det tror eg ikke på.. tror de må hale han ut med tang til slutt he he... typisk meg det :D men det som er godt at før eller siden så er han ute og DET blir stas det! jo nærmere slutten av oktober jo bedre enkli (får han i bursdagsgave da jeg og DET er jo bare den beste gaven man kan få hæ.. :)

Skrevet

Syns det er litt skummelt jeg!! Men samtidig gleder jeg meg noe helt sinnsykt.... Har vaska første maskinen med babyklær, og alt som skal handles er i hus. Innholdet til fødebaggen er shoppa inn og venter bare på å bli putta oppi. Men, steike, nå er det jaggu våres tur jenter! Og det har gått skremmende fort!

Skrevet

ja.. nå går det fort ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...