Gå til innhold

99% av dib-mødrene..

Anbefalte innlegg

Skrevet

* Handler ting de kan få på supern på nettbutikker.

* Spør om enkle ting i forumene og gladelig venter 30 min for å få svar istedet for å google o.l. og få svaret på 5min istedet

* Løper på nett for å fortelle andre dibbere om FORFERDELIGE TING SOM HENDTE FOR 2 MIN SIDEN MED UNGENE SINE.. istedet for å holde og trøste dem..det kan de underkua mannfolka gjøre

* Kan ikke komme med nok fæle ting og syter til deeee grader om svigerfamilien..de er SÅÅÅ fæle som gir barnet en sjokolade annenhver helg eller sjeldnere.... Huff..de er så uansvarlige og slurvete...

* Vet best,,,selv førstegangsmødre... ingen.. og da mener jeg INGEN skal komme å gi råd og synspunkter.. INGEN... bortsett fra MAMMA.. kommer svigermor med råd er hun masete og krevende og klenger..

* Går i spader om barna ikke har;

- merkeklær

- siste skrik innen leker

- de tøffeste og helst dyreste vognene

- reima dress.... hufff....

osv

* Går i spader om...

- ungen får i seg liiiiitt sukker

- ser på tv mer enn 5 min i uken

- ungen får skitt på merkeklærne sine

- mannen ikke følger den strenge 3 A4 siders listen over "slik-skal-det-gjøres" listen a la bruksanvisning for alle andre enn dem selv som skal omgås ungen..

- de selv ikke får barnevakt mer enn 2 ganger i uken "gosj.. ungen har da godt av å være borte hos andre da".. en tam unnskyldning for..."jeg fikk nok unge for tidlig for jeg teller faktisk timene til neste gang jeg kan komme meg ut på byen å drekka"...aller best.."FRI FRA UNGEN"

* Hører BLINDT på eksperter.. BORTSETT fra når ekspertene sier at å ha barna for mye hos barnevakt er "ikke bra" eller at "for mye og lange reiser hjemmefra kan gjøre barna usikre"... for det truer dib-mammaenes mulighet til å kunne feste, reise bort uten ungen, ha barnevakt når de skal på supern osv....

Ååååå... det er så mye mer....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oj....viste ikke at jeg var så "skjelden"...da må jo jeg være av den 1 % da... :-))))

Seriøst...tviler på at jeg er SÅ speisell altså ;) *humre*

Skrevet

Hmmm.... da er nok jeg blandt den ene prosenten som rett og slett ikke passer inn:P Fy da... får finne noe annet å gjøre når ungene sover...

Må si det som irriterer meg litt er at enkelte ikke har nok med sine egne saker.. de mååå være moralske voktere som legger seg opp i feil alle andre gjør - men deres egne ofrer de ikke en tanke.. åhhh... de stakkars nabobarna.....

Skrevet

Det som irriterer meg mest er den delen med EKSPERT-UTTALELSER;

Sier ekspertene at

- en må ha bakovervendt sete og

- nestle mat er fy

osv

Så er det fanesak og dette tror de virkelig på..

Men sier ekspertene at det å ha ungene for ofte hos barnevakt blir tonen annerledes...

"PØH... ungen min har det bra hun selv om hun er hos barnevakt 3 dager i uken..." "Hva med meg liksom???" "skal ikke JEG få komme meg ut 3 ganger i uken å feste nå lenger eller bare fordi jeg har fått meg unge???"

HI

Skrevet

OG...

* 99% av dib mødrene....

- logger seg inn på dib for å spørre om

* hva ungene skal ha på seg

* hvilke vogn de skal kjøpe

* hvilken farge de skal male rommet til ungene i

* hvilke mat ungene skal få

For det ville være forferdelig om en selv tok tak og heller sluttet å bry seg om de falske bitchene ...

DERE GJØR DET HEEELT SIKKERT BRA NOK... har hodet til ungen døtti av enda??? ikke??? Vel, da tror jeg dere gjør en fin fin jobb....

HI

Skrevet

Nope :) Bare observasjoner......

HI

Skrevet

Kan godt tenkes, HI.

Mens du er i gang med statistikken:

a) hvor mange prosent av anonyme på kranglesiden er kjipe skavlere som ikke tør si hva de står for med nick, fordi de frykter å bli dissa av de 99 prosentene?

B) Hvorfor?

Skrevet

Du.. det aner jeg ikke.. kanskje du kan ta for deg den lista???

Keg for min del synes det er hæææærlig å kunne være anonym en gang i blandt.....

Har sagt mer enn en gang mine meninger med nick.. bryr meg ikke om de andre 99%..

HI

Skrevet

Hihihihi.......artig og ganske sant igrunn:-))

Skrevet

Jeg er ingen hysterisk mor som nekter ungen min sukker, smør, fett osv.. Ikke løper jeg på salg, kjøper aldri over internett, må langt fra ha moteklær til barnet, hører ikke "blindt" på ekspertene, kan fint se masse på tv med lille, har aldri barnevakt, kan ikke huske sist jeg festet (noe jeg ikke gidder heller) osv, osv.

MEN, jeg velger alikvel og ikke gjøre motsatt av alt som HI nevner, kun for å unngå og komme i 99 %-båsen hennes. Jeg vil at barnet mitt skal vokse opp i et rolig og harmonisk hjem, få sund mat (men også godter uavhenging om det er lørdag eller ei....), leser gjerne om hva ekspertene skulle mene om det ene eller det andre, og velger selv hva jeg vil tro på, prøve ut osv.....!

Har en sterk følelse at HI lar ungen gå for lut og kaldt vann, de vokser opp på Mc Donalds og sjokolade, går i klær fra Fretex så hun selv kan kjøpe en fin bukse på H & M (he, he) osv.

Det er lov å bruke hodet, og ingen har mer rett på hva som er riktig ovenfor sitt barn, enn en selv. Er det snakk om vannskjøtsel på den ene eller andre måten, så får heller noen sende en bekymringsmelding til barnevernet!!!!!!!

Synes egentlig hele innlegget var superdumt! Hun kjenner sikkert maks 2 personer her inne, men alikevel er hun bedreviter og vet hvordan alle de andre her inne er, ut fra noen få innlegg hun kanskje har klart å lese seg igjennom......!

Skrevet

I know :)

Beste av alt... mannen min var med på å få ned en del av punktene her... :)

Han bare rister på hodet over skravle-dibbere :)

HI

Skrevet

Da er jeg en av 1 % jeg da... jøsses, så sær jeg er ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...