Gå til innhold

Nå er måneden våres her damer!!!!


goldenticket *BLITT MAMMA*

Anbefalte innlegg

I løpet av de neste 4 ukene blir de fleste av oss her inne foreldre, enten for første gang eller igjen :)

 

VILLT!!!!!

 

Lykke til alle sammen, jeg har termin om 6 dager...og følelsene mine er mange å rare...gleder meg sinnsykt!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ja, nå skjer det snart!! Jeg har 3 dager igjen og har masse kynnere og masse mens-vondt, men ikke helt rier. Så jeg regner med at det har skjedd innen en uke ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til alle sammen.. håper vi alle føder før termin så vi slipper å vente så lenge.. :)

 

28. har jeg termin og det er såååååå lenge til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja tenk at vi snart får babyen vår som vi har ventet på siden Nov/Des i fjor.

Har termin om 5 dager, neste mandag. Jeg er kjempeklar. Kjenner bekkenet er myknet opp, det er vondt å gå og slike ting.

Skal på ultralyd på fredag for å se veksten på babyen min. Kanskje de klarer å spå når min dag blir? Ikke godt å vite...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To dager igjen til termin; helt uvirkelig!!! Har litt kynnere, men ikke noe spesielt vondt, så det skjer vel ikke noe i løpet av det nærmeste døgnet ihvertfall... Vet jo likevel fra forrige gang (er andregangs) at jeg gikk og ventet på "tegn", men hadde ingen tegn til noe fødsel før jeg plutselig våknet en morgen med rier - ingen slimpropp eller fostervann som gikk på forhånd. Håper på å slippe å gå for lenge over, for nå er alt klart her. Vogn og vogge er redd opp, stellebordet står klart på badet, og tøyet ligger rent og nystrøket i kommoden, så nå er det bare den lille gutten vår som mangler:o) Regner med dere andre også begynner å bli klare til å hilse på disse små vindunderne våre:o) Lykke til til dere alle sammen; spennende å følge med fremover for å se hvem som får før tiden, og hvem av oss som må smøre oss med tålmodighet og gå over....

Ha en fin dag, jenter!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg har termin 30 aug så det er noen dager igjen, håper jeg får før, ettersom den første terminen var 12 aug.... det blir spennende,, gleder meg masse

 

 

Lykke til alle sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sovnet kl 06 på morran i dag...pga så sinnsykt vonde tak i magen at jeg trodde jeg skulle daue...

Men så plutselig...BORTE!! Hvor ble de av lissom???

 

Jaja, jeg håper de dukker opp igjen snart jeg da...så jeg kan få litt før termin :) hihi (som er 7aug)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja...

 

var jammen på tide at denne mnd kom også. er sååå klar for å bli ferdig^^

 

*søte august*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til alle sammen :) tenk.. snart har vi våre prinser og prinsesser i våre armer. :)

 

gud som jeg gleder meg.. får ikke sagt det nok :)

 

3 dager til termin... håper ikke jeg må gå mye på overtid. :)

 

*kjempeklem* til alle :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rart åssen ni mnd kan virke uendelig lenge å vente, det er så mye som skjer i løpet av den tiden, så mange forandringer.

Enda rarere er hvordan ni mnd kan gå så ufattelig fort, tiden er her, nå skal det skje!

Lykke til alle sammen :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse lykke til på veien alle august damer. Måtte dere få en kjempe fin fødsel og verdens lykkeligste når babyen ser dagens lys. Dette skal vi klare:) Gleder meg masse,masse til å treffe den lille tulla nå åtte dager før termin..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei MammaGlede!

 

Sier du at det er en sammenheng mellom vondt bekken (nå på slutten) og oppmyknet bekken? Kan du utdype det...? Har fått veldig vondt selv (er i uke 41/42), og tenkte at det var belastningsvondt. Men er det "oppmykningsvondt", stiller jo saken seg litt annerledes! Kjempeglad om du skriver litt mer! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...