Anonym bruker Skrevet 2. august 2007 #2 Skrevet 2. august 2007 Siden kona ikke har kunnet spise muggost og drikke vin på lang tid, har jeg kjøpt inn hvitvin (Comte Lafond Sancerre, god til ost) og et rikt utvalg av kjeks, og skal lage gavekort på ost hun kan 'løse inn' når hun er i stand til å pumpe nok melk til å kunne invitere veninnene på ost og vin
eirin20 Skrevet 7. august 2007 #4 Skrevet 7. august 2007 så omtenksomt! Jeg ville satt mer pris på en slik orginal og romantisk gave enn veldig mye annet! Viser at du skjønner at hun har savnet både å være med venninner og å kose seg litt ekstra! Og at du unner henne det nå FLOTT GAVE! Og ja, jeg vet jeg burde holdt meg unna pappadebatten
straxmamma:) Skrevet 25. august 2007 #5 Skrevet 25. august 2007 (jeg er jente) Herreguuuud, så snillt!! Har ikke hørt om noe som heter mamma- gave engang!! Jenta di er heldig som har en slik forståelsesfull mann:)
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2007 #6 Skrevet 1. oktober 2007 Jeg fikk av min mann vaskekone !! Det er den beste gaven jeg har fått noen gang !! Hun kommer 3 timer i uken,hver fredag så da er det rent hus og god lukt til helgen. :)
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2007 #7 Skrevet 12. oktober 2007 Kjæresten min syns at dette var en særdeles gjerrig gave. "Jeg vil ha noe som jeg kan ha for alltid!" Med dette mener hun selvfølgelig diamanter ol. Særlig falt vaskekone gaven i dårlig jord. Personlig syns jeg det hadde vært stas med vaskehjelp i gave. Problemet hennes er egentlig at hun kommer fra en særdeles matrialistisk familie hvor "følelser" vises ved å gi hverandre gaver. Det er ok for meg altså. Får jo endel gaver jeg også;-)
Ludvig75 Skrevet 12. oktober 2007 #8 Skrevet 12. oktober 2007 Men det er vel minst like mye gave til din mann?
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2007 #9 Skrevet 14. oktober 2007 Skulle ønske min fyr var sånn som dere.....her er ikke gebursdagsgaven viktig engang...*snufs* En vaskekone hadde jeg jublet for.....
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2007 #10 Skrevet 16. oktober 2007 Et smykke. Enten halssmykke, ring eller armbånd.
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2007 #11 Skrevet 17. oktober 2007 Det finnes noe som heter englebarnkjede, selges hos gullsmededen. Det er forma som gutt og jente. Kona ble overlykkelig for jentekjdet da dattra vår ble født.
Apriltvillinger Skrevet 7. desember 2007 #12 Skrevet 7. desember 2007 Hei Anonym!! En utrolig god idè med englebarnkjede, hvor får man kjøpt det??
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2007 #13 Skrevet 8. desember 2007 Allianse ring. Kan jo koste litt, men den der symboliserer en diamant hvert barn og evt bryllup. Her kan det bygges på etter hver.
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2007 #14 Skrevet 28. desember 2007 Jeg fikk en Rolex klokke av mannen min. Han sa ingenting kunne være godt nok for den jobben jeg har gjort, og ville gi meg noe som varte livet ut. HERLIG:)
anesofie Skrevet 7. januar 2008 #15 Skrevet 7. januar 2008 Jeg har alt fått en mamma gave på forskudd, en helg på Spa, men behandlinger og pleie, pluss barnevakt så klart ) En kjempe flott og omtenksom gave etter ni lange og tunge mnd...
Line 76 Skrevet 7. januar 2008 #16 Skrevet 7. januar 2008 Jeg tror jeg skal kjøpe husjelp til mannen min i pappagave!
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2008 #17 Skrevet 5. mars 2008 Noen timer eller en dag med Personlig Shopper!!!! helt Rå gave spør du meg Jeg hadde en fantastisk flott dag!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå