Gå til innhold

Død over alle....

Anbefalte innlegg

Skrevet

.... faens drittsnegler!!!!

Jeg tror jeg har plukket rundt 500 stk og hagen min er pitteliten.

Noen som kjenner den personen som tok med seg faenskapet inn i landet? Skulle gjerne hatt tlfnr!

Om noen ønsker å hjelpe meg i morgen hadde det vært hyggelig.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel, vi har alle en grense. Brunsneglen er min. Den er det beste argumentet for å ha balkong i femte. Jeg hadde seriøst måttet flytte om jeg fikk dem i hagen.

Men jeg kan bidra med å sitte inne i stua og blande Pimms eller GT i bøtter og spann så du kan drikke og glemme mens det står på...

Skrevet

Jeg har 2 mål med hage og hadde et JÆVLIG problem med disse satans sneglene i alle varianter... store brune, tigerfargede og blanding av litt av hvert.. Helt til jeg fikk besøk av en piggsvinfamilie på 8:-) Har ikke hatt dette problemet siden...

Skrevet

Nå skal gresset bort og mannen SKAL lage en fin steinhage til meg.

I dag har jeg gått med rompa i været og fanget snegler i en bøtte med salt. (Ja jeg er dyremisshandler). Naboene må jo tro jeg er gal:o)

Jeg er alene til torsdag - kan jeg vente deg i morgen, i 18 tiden? GT hørtes skikkelig digg ut:o)

Skrevet

Høres ut som en bra plan. Både GT og mishandlinga. PM, dessuten.

Skrevet

Piggsvin har jeg under naboens veranda. Den besøker meg noen ganger.

Men hvordan skal jeg få den til å forøke seg? Den er jo bare en og med farten den har kan det ta lang tid å bli kvitt slimdyrene....

Skrevet

Æsj..finnes her også..og neste uke får jeg nesten 2 mål tomt å holde i sjakk for dritten..jeg har jo planer om å annlegge kjempe hage...skal sjekke ut hva disse ekle krypa IKKE liker... :-DDD

Skrevet

Lykke til Ugla:o)

I morgen er det meldt overskyet og da kommer faenskapet fram - da er det bare å sette i gang igjen....

Skrevet

Jeg er for tiden på markedet etter gakk-gakker. Hører moskusender mener at snegler er gode. -Franske ender kanskje??? Nuvel, om noen sender meg en gakk, kan jeg invitere på peking-duck til jul, kanskje? To fluer i en smekk;-)

Pinnsvin høres jo tilforlatelig ut, da trenger man jo knapt annet enn en vedstabel og betydelig avstand til neste motorvei, så er man sørget for...

Dessuten duger vistnok kattepels seg uvanlig godt som sneglefeller:-(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...