ippemo får augustbaby Skrevet 31. juli 2007 #1 Skrevet 31. juli 2007 Er så i stuss over hvilken størrelse jeg skal kjøpe høstdress til lillegutt i. Han er snart 20 mnd og ca 84-85 cm lang. Prøvde en Reflexdress i strl 86 på han, men den ble for liten... nå ser jeg på en Reimadress på nettet i strl 92. Noen som vet hvordan størrelsen på Reimadresser er? Det hadde jo vært greit om dressen kunne blitt brukt til våren igjen også, de er jo ikke billige akkurat...:/ Men det er jo dumt om han sagger i den også. Reimatec overall Wallaby, heter den jeg ser på forresten, inne på aktivebarn.no
ippemo får augustbaby Skrevet 31. juli 2007 Forfatter #2 Skrevet 31. juli 2007 Ja, det er jo det jeg aller helst skulle gjort, men alle her i byen er utsolgte for dressen, allerede! Og de ventet bare inn vinterdresser nå... og jeg som trodde jeg var tidlig ute med å kjøpe høstdress?! Tydeligvis ikke... så da gjenstår nettet og da er det greit med dere her inne som kan hjelpe en usikker stakkar:-) Han er vel ganske lang i ryggen... han har fortsatt typisk baby-fasong, korte bein/armer og lang rygg. Så tar jeg den i 92, så vil den sikkert passe til ryggen, men være for lang i armer/og bein og omvendt andre veien. Men bedre med litt stor gjerne...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå