Gå til innhold

Emmaljunga Cerox.... noen som har den?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller erfaringer med denne vogna? Har lyst til å kjøpe denne som sportsvogn når mini er vokst ut av duo bagen sin. Vet at Emmaljunga er sagt å være gode vogner, men har ingen erfaring med dem selv.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ganske tung til å være sportsvogn synes jeg... Om du vil ha Emmaljunga ville jeg heller sett på Cangaroo :-)

Skrevet

...eller Scooter, men den er ikke så god til små babyer da..! :-)

Skrevet

Da ville jeg heller tatt en Teutonia Mistral. Ceroxen er veldig tung og stiv og trille. Tar mye plass i bilen og kalesjen er lav. Lillegutt var bare ett år, men lua sneiet kalesjen når han satt i den...

Skrevet

Enig, Mistral og Cerox er nesten prikk like i konseptet, men Mistral er i mine øyne mye bedre..! :-)

Skrevet

Nei, må ikke være Emmaljunga, men det skal være en god vogn med 4 store hjul, helst med luft. Vi er mye i terrenget å triller (på hytta o.l) og jeg vil ha vendbart håndtak.

Skrevet

Ville gått for Teutonia Mistral med lufthjul da ja, uten tvil! :-)

Skrevet

Cerox'en var ikke god i terrenget forresten. Jeg var mye på trilltur med andre mødre i permisjonen og da vi gikk på dårlige stier så var jeg den som slet mest med vogna:/

Har hatt Mistral også, men dumme meg solgte den og gjett om jeg har angret! For den vogna var mye bedre enn Cerox'en og det er ingen tvil om hvilke sportsvogn jeg skal ha til neste baby! ;-)

Skrevet

kan man få den med lufthjul også? Den ser jo faktisk ganske ok ut den også, faktisk litt finere... =)) Blir den så liten sammenlagt som den ser ut som??

Vet dere pris på den (ca)??

Skrevet

Den blir veldig liten sammenlagt ja, jeg bestilte fra www.pingpong-online.com og betalte 5500 kr for vogn, mykbag, myggnett, ekstra regntrekk (det som følger med er helt håpløst) og solskjerm, inkl frakt, moms og fortolling! :-) Så det er rimelig vil jeg si :-) Så kan du jo trekke fra litt på bagen og evt andre ting du ikke trenger også, MYE vogn for pengene hvertfall!

Skrevet

Tusen takk, da skal jeg se mer på den når tiden er inne for sportsvogn...

Hva skulle jeg vel gjort uten dere=)), hadde vel endt opp med cerox'en og kanskje angret ...hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...