♥Prinzessin♥ Skrevet 31. juli 2007 #1 Skrevet 31. juli 2007 Ops, Caps Lock'en var visst på. Men det er likeså greit at jeg "roper", ettersom jeg har tenkt å si godnatt. Jeg tror postkassen din er tom, for jeg fikk beskjed om at jeg ikke kunne svare deg? Jeg er et relativt ferskt offer for lottoens klamme, fristende hånd (passer de to adjektivene sammen?), og liker egentlig ikke at jeg tipper. Men jeg har den deilige evne å finne en unnskyldning for praktisk talt alle avgjørelser jeg tar. Unnskyldningen for å bruke disse lusne kronene i håpets navn er at jeg skipper den ukentlige godteposen (til 50 kr!!) og gjør meg selv en helsemessig tjeneste i samme slengen. ;-) Ha en svinaktig god aften sjøl - ikke reis bust, men kos deg med svor. Har forresten hørt at røde epler skal være steike godt til dessert! Godnatt! :-)
Gjest Skrevet 31. juli 2007 #2 Skrevet 31. juli 2007 Nja - den VAR ikke tom, men er det nå Lottomillionærer er ikke som andre millionærer, så du kommer til dine egne, svinelæret mitt! "Klam" og "fristende" er ikke alltid like gode sammen, kan tenke på opptil flere sammenhenger der de er gjensidig utelukkende, faktisk. Lotto er ikke en av dem, imidlertid... God natt i binga!
♥Prinzessin♥ Skrevet 31. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 31. juli 2007 Hihi... Farsken... FULL, skulle det jo stå! Aaarrrghh... Du tilgir meg vel min lille forveksling? Jeg var (og er) jo straks i sovemodus, tross alt. :-) Kryss labbene for meg imorgen da! ;-) Natta!
Gjest Skrevet 31. juli 2007 #4 Skrevet 31. juli 2007 Jeg går her og øffer i troa mi, jeg, så å ta uskyldsrene prinsesser i småglipp er min eneste underholdning.. Sov godt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå