Gå til innhold

Noen her som spiller N.M???


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nordic mafia????

Skrevet

gjorde.. har en liten pause for nå, for ble drept=( super surt, for hadde fått over 70mrd bare på bank kontoen og greier... off=P

men gubben og jeg deler hans sånn delvis da...

spilt lenge??? skal lage ny ting der snart, er bare så utrolig tungt å komme igang igjen, uten kr eller noe=(

Skrevet

Jeg gjør skjeeeldent;P

Trenger du penger kanskje?:P

Hva er nicket ditt der?

Skrevet

jeg tenkte jeg skulle lage ny konto i morgen... siden jeg ble drept liksom.. så vet ikke hva jeg heter enda..

men gubben heter minisniper der inne, bruker hans noenganger...=P

hva heter du??

Skrevet

IceBitch:P Er liksom stamnavnet mitt rundt om kring:P Liiiitt fjortisaktig men:P

Skrevet

Stilig da :D

Jeg begynte i dag :s hehe

 

 

Skrevet

Med smiley'n og eller? :s

Skrevet

Uten smileyen;)

 

me&mini: Trenger du litt startkapital?:) Hva er nicket ditt? Kanskje jeg kan hjelpe;)

Skrevet

åååå? ja det hadde jo vært digg :D

Jeg er: killahbabe84

Hihi...

Skrevet

er tungt å komme igang..

er faktisk nesten umulig uten startkapital da...

var heldig og fikk non mrd sist jeg begynte...

het fricke der inne før,er stamnavnet mitt, det og lillemus..

*ler*

skal prøve spore deg opp i morgen jeg=D

Skrevet

Sånn.. sendte deg 1.000.000.000 nå:) Bør få deg bittelitt igang;) Bare et lite tips.. Ha ALLTID nesten alle pengene dine i banken.. Er mange klåfingra der ute;)

Skrevet

Noen mrd ja... hehe

Jeg har en så søt lillesøster som satte inn noen tusen:D

Fikk så dårlig samvittighet når jenten på 12år skal dele alle pengene sine med meg! Huff... Men jeg SKULLE ha de... hehe fikk ikke levere de tilbake, så får se om jeg klarer meg bra og kan gi henne igjen MED renter senere;P

Skrevet

har vært veldig flink til det, men, så ble man jo drept, da er man like langt.. utrolig surt, for satt å tenkte, at jeg overfører 30mrd til gubben for da kan de bo der tilfelle jeg dør, men da jeg skulle logge inn ble jeg møtt av RIP: du ble drept=P hehe...

arg!!!

Skrevet

hjelpes:S Lage deg ny konto da og så sende en PM til meg så kan jeg hjelpe deg igang;)

Skrevet

Såvidt min søster forklarte måtte jeg IKKE ha pengene i banken, siden den så ofte ble ranet :s Menheller innvsitere i hasjgårder, så det kommer penger derfra... Hehe, så jeg har brukt nesten alt på hasj!

 

Men hva skjer med de når man dør?

Skrevet

hehe..

takker...=D skal prøve å huske på det. tenkte å gjøre det i morgen faktisk i stad, også så jeg tråden her. så tar det som et hint=P

har du spilt lenge? skal eventuelt sørge for at du får igjen på et hvis=P

Skrevet

Marthe Med Ninjareka!:D

 

 

TUSEN TAKK!!!:D

Men nå ble jeg helt satt ut! hehe...

hvor skal jeg liksom begynne nå som jeg har så masse penger?

Må vel fortsette å sende sofa'er for ikea:P Hehe...

Skal lille vennen min få igjen lappene sine med "litt" renter;)

 

SÅ koselig!:)

Skrevet

neeeineinei! Jeg har vært der i over to år og BANKEN ble aldri ranet. Men du kan bli utpresset for alt du har om du IKKE har dem i banken;)

Skrevet

og det skal godt gjøres å tjene på hasj... stjel og selge biler er god invistering. hasjkontoen blir heller ikke ranet..

 

men blir man presset mister man jo bare 60.000 om gangen så lenge man ikke er med i club de gangster???

Skrevet

60.000 blir litt etterhvert:P Tjener MASSE på hasj jeg:P Rundt 13 mill i døgnet faktisk!:P

Skrevet

Tydelig at jeg ikke er helt inn i ting her... hehe

Så dere ville ikke satset noe på hasj?

Er det trygt å sette alle pengene inn på "hasj-kontoen" eller kan de på en eller annen måte forsvinne derfra? Hehe

Masse spm fra en nybegynner :P

Skrevet

Tydelig at jeg ikke er helt inn i ting her... hehe

Så dere ville ikke satset noe på hasj?

Er det trygt å sette alle pengene inn på "hasj-kontoen" eller kan de på en eller annen måte forsvinne derfra? Hehe

Masse spm fra en nybegynner :P

Skrevet

det skal godt gjøres å tjene på hasj ja, for det koster så mye mer enn det produserer. skal du ha max utbytte må du ha dobbelt så mange arbeidere som du har mål. har ikke mistet noe fra den kontoen selv i alle fall, hadde endel miliarder der inne og noen i banken og litt på børsen, men børsen skjønte jeg meg aldri på...

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...