Sjefsmegga Skrevet 31. juli 2007 #1 Skrevet 31. juli 2007 Plastisk kirugi har blitt vanlig....det er snart et "krav" at man skal se "evig ung" ut...perfeksjon over hele linja. Man skal være "perfekt" på alle måter..trendy.gjøre karriere, super sosial....og samtidig ha tid til å være perfekte foreldre....helst ha reist og sett "halve verden"....nesten så enn drømmer om tider da alt sånn var ukjent... Skal legge meg og drømme om en sånn verden jeg tror jeg
Gjest Skrevet 31. juli 2007 #2 Skrevet 31. juli 2007 Jeg har droppa tv for noen uker denne sommeren, bare sett gamle filmer eller hørt på p3. Deilig å slippe 17 reklamefilmer i timen som forteller meg at jeg MÅ skynde meg å bli slank, lett, silkemyk, delikat, sexy...blærgh.
Twintipp og himmelblå Skrevet 31. juli 2007 #3 Skrevet 31. juli 2007 Det er vel heller få som har det sånn ja.... Det er nok noe bak de fleste 4 vegger bortover! Cluet er å sette små og oppnåelige krav til seg og sine tror jeg, da vil en mestre mer og få mer selvtillit og mestringsfølelse:o) Og litt selvironi er toppen:o) Her kan jeg bl.a bruke magen min som serviettholder.. Ganske snasent om jeg får si det selv;-)
*dum&deiLig*™ Skrevet 31. juli 2007 #4 Skrevet 31. juli 2007 Ingen som "tvinger" deg til å tenke som du gjør om deg selv. Ja, det er mye "press" for å se bra ut. Med personlig trener, stylist, barnepiker og egen kokk til å lage sunne måltider kan nesten hvem som helst se ut som en superstjerne. Vi som lever i den virkelige verden vet at vi ikke har hverken tid eller råd til sånne ting. Vi får gjøre det beste utav det vi har. Spise sunt og trene kan alle gjøre. Det finnes også laser for å fjerne strekkmerker. Å si at man er misfornøyd med mage, pupper osv 3 mndr etter fødsel, synes jeg bare er tåpelig.
Sjefsmegga Skrevet 31. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 31. juli 2007 Ja for strekkmerker forsvinner jo.....*himler med øya* Er ikke kiloa jeg klager på...men alle merkene på pupper, lår og mage..de veit jeg aldri vil forsvinne...og det har blitt verre og verre for hver unge..(ikke at jeg angrer på at jeg har fått unger)..men det er SURT at noen er uheldige og får en drøss sånne "minner" etter svangerskapa..mens andre slipper helt unna.. Derfor drømmer man nesten om en verden der det var mer "akseptert".... Hørt folk si ting som: Jeg fikk heldigvis ikke strekkmerker..for det er jo såååååå stygt! Jævlig artig å høre på når man selv sitter der som et jævla Naf-veikart!...snufs"!
Pysa Skrevet 31. juli 2007 #6 Skrevet 31. juli 2007 Ugla, da! Dette er et av de minste problemene i verden.
*dum&deiLig*™ Skrevet 31. juli 2007 #7 Skrevet 31. juli 2007 Ja, strekkmerker forsvinner, om ikke helt, så nesten, ved bruk av laser. *himler med øya tilbake* Beklager at jeg foreslo noe som kan hjelpe deg å bli kvitt det du er så misfornøyd med. Jeg har selv strekkmerker, men ikke fra svangerskapet. Har hatt dem siden jeg var 12-13 år, tror jeg må ha vokst fort i en periode. Har aldri tenkt over det, og har heller aldri plaget meg. Har på lår og rumpe. I tillegg har jeg haugevis med sprengte blodkar på beina. Ikke særlig herlig det heller må du tro. Ikke så ofte man MÅ vise mage osv, legger derimot er det vanskeligere å skjule. Jeg driter i det, og andre driter i det. Vanligvis legger ikke folk merke til det før jeg sier det selv. Jeg har også et skjemmende merke i ansiktet, som jeg har hatt nesten hele livet. Ser det ikke selv i speilet, av gammel vane. Driter i det også;-p
*Kleopatra Skrevet 31. juli 2007 #8 Skrevet 31. juli 2007 I mange tilfeller virker ikke laser i det hele tatt. Veldig usikkert om det blir noen forbedring.
Sjefsmegga Skrevet 31. juli 2007 Forfatter #9 Skrevet 31. juli 2007 Vurderer å prøve på et stort og ekstra stygt merke over navlen...hvis det ikke koster for mye...merket er 2 cm bredt og 6 cm langt... Ser ut som jeg er kutta med kniv :-(
Gjest Skrevet 31. juli 2007 #10 Skrevet 31. juli 2007 Er polkagris-stripete over vommen selv, pleier å kalle det smykker som ungene mine har gitt meg For meg er de like fine som tatoveringene mine.
*dum&deiLig*™ Skrevet 31. juli 2007 #11 Skrevet 31. juli 2007 Håper det funker på deg, da =) Ellers skal jo I.D. pudderet ha fantastisk dekkevne, kanskje prøve det? ;-p Nei seriøst, prøvde bare å foreslå noe som kan hjelpe deg med strekkmerkene. Vet ikke hvor dyrt det er, og hvor mange behandliger som må til. Men det skal være bra dyrt hvis det ikke er verdt det hvis det gjør at du får livskvaliteten tilbake=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå