Idun<3tosmå<3 Skrevet 31. juli 2007 #1 Skrevet 31. juli 2007 Så kjekt å være her for tiden! Er jo så mange som har blitt gravide! Så i stedet for å gratulere alle hver for seg, vil jeg gratulere alle her!! GARTULERER!! Håper spiren sitter og at det går dere alle vel! Så kommer jeg etter snart jeg og! Håper jeg i allefall! Babystøv mottas med stor takk!!
PeggyPreg Skrevet 31. juli 2007 #2 Skrevet 31. juli 2007 Ja, det er morro å lese om alle som har blitt gravide!!! Gratulerer til alle fra meg også!!!
miracles Skrevet 1. august 2007 #3 Skrevet 1. august 2007 takk takk!!! ;o) babystøv sendes selvfølgelig ut i massevis******************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************klem*
Galskapens overhode Skrevet 1. august 2007 #4 Skrevet 1. august 2007 Følger med på disse siden eenda jeg også. Er så godt å lese at så mange får spiren til å sitte.. Her kryper dagene sakte men sikkert mot fullgåtte 12 uker.. Bare 4 dager igjen Gleder meg masse på alles vegne.. Krysser fingrene for at spirene sitter for dere
Rafi Skrevet 1. august 2007 #5 Skrevet 1. august 2007 Ja det er jo helt utrolig mange den siste tiden som er blitt gravide. Er det sommeren som er årsaken gratulerer så mye til alle sammen. Håper spiren sitter trygt og godt hos dere alle. Og lykke til fremover. Håper å komme etter i slutten av aug
Måånestråle Skrevet 1. august 2007 #6 Skrevet 1. august 2007 Takk takk for gratulasjoner! Her kommer litt babystøv i retur: ********************************************** ********************************************** ********************************************** ********************************************** ********************************************** ********************************************** ********************************************** ********************************************** ********************************************** ********************************************** Ønsker alle nygravide og alle prøvere lykke til, håper det blir baby på alle sammen snart!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå