Gå til innhold

Klarer ikke å holde meg unna. så jeg har

Anbefalte innlegg

Skrevet

fjernet en del og lagt til annet på siden til Mikael.. Av hensyn til andre involverte har jeg tatt bort noen bilder.. Føler liksom at jeg gjør noe galt når jeg legger ut bilder av den siste tiden og begravelsen.. Får tenke litt gjennom det så får vi se. Vil gjerne ha siden åpen også, dere damer har vært en enorm støtte for meg den siste tiden og vil gjerne dele den med dere.

www.engelenmikael.piczo.com

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann. Nydelige siden du har laget til lille engelen din.. Tenker masse på dere!

Også lurte jeg på hvor han er begravd..? Har så lyst til å legge igjen noen blomster fra oss dib-damene... Om det er greit for dere selfølgelig..Synes du sa alstadhaug en gang..? For det er bare 10 minutter unna meg.

Stor klem fra meg

Skrevet

En nydelig gutt og en flott minneside.

Takk for at du deler med oss Lillegull.

Klem.

Skrevet

Han ligger på Alstadhaug ja. Hvis du går inn ved "ammestuggu" og følger veien nesten helt ned til bua der gravemaskinene står så ser du en bitteliten grav med ett hvitt kors på din venstre side..

Hyggelig tanke! Takk skal du ha!

Skrevet

Så liten og perfekt...

Tenker på dere og alle i samme situasjon.

Skrevet

å, Lillegull, eg har så vidt turt å se innom på siden din. dette stakk veldig dypt i meg, skjønner du, så har rett å slett ikke turt ennå!

Skrevet

Skulle bare mangle.

Skal høre med resten her inne jeg, Men uansett kommer jeg med en blomsterplante etc i nærmeste framtid. Vi tenker på dere alle sammen!

Klem

Skrevet

Jeg vil gjerne bidra med blomster til Mikael.

Skrevet

Hei.

en nydelig side du har laget, Mikael er en nydelig gutt.

Klem.

Skrevet

Tusen takk, Lillegull, for at du delte denne fine siden om Mikael med oss.

Dette var veldig sterkt både å se og lese...

Jeg har tenkt på deg hver eneste dag siden du fikk vite at noe var galt da du var påUL, har fulgt historien deres siden.

Jeg vet ikke hva jeg skal si...

Jeg sender deg og familien din mange klemmer, jeg blir gjerne med på blomster til Mikael.

Klem:o)

Skrevet

Hei, du har en nydelig minneside til lille Mikael. Tenker mye på deg jeg. Kanskje vi kan treffes en dag. Vi bur jo ikke langt ifra hverandre.

Om du vil bli litt mer kjent med meg kan du jo også gå inn på vår hjemme og minneside.

www.swedishflower.piczo.com

Skrevet

har skrevet på siden til dere. den korte tiden Mikael var her, har han nådd mange hjerter, blant annet mitt... finner ingen ord som vil være tilstrekkelig...

varmeste tanker

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...