Bea har snart 4 barn? Skrevet 31. juli 2007 #1 Skrevet 31. juli 2007 Fra hvilke uke ca er det at jm/lege registrer hvilke vei barnet ligger i? Nyskjerrig og husker alldels ikkje dette her.....
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 31. juli 2007 #2 Skrevet 31. juli 2007 hmm, jeg er i uke 23 og jordmor har ennda ikke gjort det...
Bea har snart 4 barn? Skrevet 31. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 31. juli 2007 eg var i min uke 23 ultra nesten22 og lurer fælt på om det blir gjort neste gang.............................føler ho nesten alltid har fingrene/hendene ved symfysen min og rumpe /bein midt på ut mot høgre side...skal til doktor om 14 dager gleder meg......
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 31. juli 2007 #4 Skrevet 31. juli 2007 jeg kjenner som regel bare spark på venste side, mens jordmor har kjennt på magen min en gang å da påsto hun at at babyen lå andre veien, skjønner ikke hvordan hun kan kjenne det for jeg kan ikke kjenne det selv=)
Bea har snart 4 barn? Skrevet 31. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 31. juli 2007 Rart det der, det er noe med kor mange nerver du har der den sparker trur eg, vi ar jo ikkje flere nerver selv om magenm er mer en dobbel saå stor Lurer fælt på om eg kjenner rett, kjenner av og til det eg tar for å vere rumpe og da, når eg ligg flatt på rygg og leter forsiktig over magen...............trur eg må spørre på neste kontroll, men eg burde vel ha vist det 4 gangen eg går gravid.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå