Gå til innhold

Hjelp oss med navn - to alternativer!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sønnen vår er allerede flere uker gammel, og vi klarer ikke bestemme oss for navn...Så please hjelp:

Sverre Amandus

Mats Amandus

Har bare tenkt å bruke det første, men vil ha mellomnavn da søsteren har det.

Ka dokker trur?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sverre. Amandus vil jeg ikke anbefale noen i noen sammenheng, men Sverre er i hvert fall et pent navn, Mats er helt greit det også.

Skrevet

Mats Amandus! Synes Sverre er et skikkelig gubbenavn...*grøss*

Skrevet

Jeg er inhabil, dessverre....Men blåser jo i det, da. klart at sverre er finest!!!

Skrevet

Var ikke helt min type navn, men Kats var helt klart finest! :o)

Skrevet

bomma litt, ja ;P Mats selvfølgelig! men nå regner jeg med hun skjønte det da! ;P *på tide å finne senga snart*

Skrevet

Det burde jeg også, finne senga altså.

Synes nemlig det var kjempekomisk at du skrev "Kats", og humret lenge etter å ha skrevet svar.

HERREGUD, får relativt dårlig humor på kvelden kan du si;-)

Du får ha en god natt da:-)!

Skrevet

Soleklart: Mats! Veldig fint navn.

Skrevet

ha, ha, veldig fint med "god" humor! Bra jeg kan glede noen i natten ;O)

Sov godt!!! :o)

Skrevet

Jeg liker Sverre bedre enn Mads, men synes kanskje at Mads passer bedre sammen med Amandus enn det Sverre gjør...

Men må likevel gi min stemme til Sverre Amandus!

Skrevet

Mats! Men jeg liker det best når det er stavet Mads.

Skrevet

Forstår dilemmaet deres. Begge navnene var veldig fine.

Hvis kun fornavnet skal brukes vipper jeg såvidt over på Mats, men hvis begge navna vil bli brukt ville jeg gått for Sverre Amandus.

Skrevet

Mats - uten tvil. Sverre er skikkelig gubbenavn, og ja jeg veit han blir gubbe en gang. Men man er gubbe ganske kort tid av livet sitt! De første 70 årene er man IKKE gubbe :)

Skrevet

Sverre.. Definitivt fra min side! Synes det er et flott navn:o) Et navn ikke alle i gata heter..

Skrevet

sorryy...men plis kjære vene! ikke ta Sverre!!! minner meg om en eldgammal sur gubbe..eller noe stygt:S

Mats eller Mads! hehe

meen! dere har jo det siste ordet da... prøv loddtrekkning? snupps fikk ikke navn før hu var 5 mnd hun:) hehehe hun hadde et navn da men ville ha et annet forann..og det har jeg funnet nå..etter og ha byttet minst 10 ganger;)

Skrevet

Mats Amandus. Jeg synes at Mads med d er fint og:)

Skrevet

Mats

Skrevet

Mads er finest alene, men synes Sverre passer best med Amandus (var det Amandus?).

Er enig i at Sverre er et skikkelig gubbenavn, men de som kjenner dere vil jo bli vant med det da...

Vi kjenner ei lita jente som heter Petra. Det er jo bare tidenes verste "tante-navn", men nå når vi har blitt vant med navnet, kunne det ikke ha passet bedre på den nydelige jenta:)

Skrevet

jeg synes IKKE at du burde ta sverre. minner meg også om en gammel gubbe..med mats er fint. men det er jo opp til dere... lykke til

Skrevet

Sverre, og det kommer ikke til å minne om en gammel gubbe om et par år, det navnet er på full fart inn som et moteriktig navn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...