Gå til innhold

noen som har erfaring med bruk av lmmeskinn i senga?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lille gullet trives ikke i sprinkelsenga si...men han storkoser seg mellom meg og pappa`n i vår seng:-) Tenkte jeg skulle prøve å få det litt "lunere" i senga hans. Har hørt at slike lammeskinn skal funke bra..Noen som har prøvd det? Evt. andre råd??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Minimais ligger på lammeskinn i sprinkelsenga, korthåra fra Nøstebarn. Stortrives oppi der, har veldig sjelden måttet ta henne oppi hos oss for å roe henne. Hun har musebamsen som hun holder i armene, hun har god, myk dyne, og jeg har kjøpt sprinkelbeskytter fra ikea som er bred og stødig og gjør soveplassen lun. Jeg legger skinnet "att fram" i senga, dvs den bredeste delen øverst ved hodet, så den ligger litt oppover sprinkelbeskytteren. Minimais sover godt om natta hun, så vi er kjempefornøyde :)

Skrevet

Ja prinsen min har også det men jeg har også samtidig gjort sengen smalere ved hodet ved å lage teppe som ei pølse rundt ham så blir det lunere....

Skrevet

Nøyaktig det samme som ka-ping ;-) Bortsett fra at hun har en ku-bamse (ikke mus) og Kaiser lammeskinn, hehe..! :-) Sørg for at du velger et lammeskinn som er ubehandlet og korthåret, ekte lammeskinn, både Kaiser (fra barnashage.no) og Nøstebarn sitt (nostebarn.no) er knallgode skinn, og verdt prisen! :-) Snuppa vår sover så godt, og det er herlig å kunne ta med skinnet når vi skal reise bort, så hun får en kjent plass å ligge på, uansett hvor vi er..!

Skrevet

Jepp, samme gjør vi :) Utrolig praktisk! Hun sover godt uanset hvor vi er, så lenge skinnet er med :)

Skrevet

Gutten min sover også veldig godt på skinn. Han sover i vugge da, så enden på skinnet går litt oppover kanten. Han bruker å ta tak i kanten på det og gni nesen i det. Da sovner han. Vi er veldig avhengig av det skinnet ja. Kjøpte det på barnas hus for 300,- eller no sånt. Kjempefornøyd!

Skrevet

Min sov en stund i vår seng før jeg hadde så vond rygg at noe måtte gjøres.

Jeg satte bagen i vogna og da sov hun hele natta igjennom:-)

Avvente henne med den etter ca to mnd. da la jeg ammeputa i toppen slik at det ble lunere. Etter en uke slik var senga blitt god å ligge i:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...