Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

på forskjellig avdeling.... hvem leverer dere først? Yngste eller eldste? Og hvorfor?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den gang da jeg hadde to i samme barnehage og på hver sin avdeling leverte jeg alltid minstejenta først.

Eldstemann gikk som regel til sin egen avdeling på egenhånd, kledde av seg før jeg kom :-) Han er 2 år eldre enn sin søster.

Tar som regle lenger tid med de minste, derfor jeg gjorde det sånn :)

Skrevet

Leverer yngste først, han går "den veien høna sparker", så nytteløst om han skal være med på stor avd først.

Skrevet

Det er opp og ned. Som regel leverer vi minste jenta først si hunspringer avgårde bare hun for sukk for seg hehe. Så synes det er greiest og levere henne føsrt og storesøster synes det er sta og få være med å levere:)

Skrevet

Jeg leverer minste først fordi hun eldste absolutt vil b li med inn å levere henne. Går forbi hun minste sin avdeling først og.

Skrevet

Vi bytta på det - annenhver dag først, ellers ble det bråk. Ingen ville bli levert først. Men fikk jeg velge, så ble det minsten først. Den inngangen vi kom først til.

Skrevet

Vi går inn inngangen til avd. hvor hun i midten går og så går vi til minsten og størsten sine avd, gjennom barnehagen, Etter at alt praktisk er ordnet tar jeg en runde og sier ha det til alle tre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...