It's all about me Skrevet 31. juli 2007 #1 Skrevet 31. juli 2007 Svarer i egen tråd jeg. Husker ikke hvor mye jeg har fportalt deg, men synes å huske at jeg skrev post til deg da vi var innlagt med han på sykehuset. I så fall så vet du vel om cøliakien, den totsle spisenekten og sondemating tenker jeg. Etter at kroppen lærte seg å holde på mat igjen har det bare gått oppover og vi har fått en energifylt og livlig gutt igjen. Sondemater han ennå, men driver å trapper ned for å slutte. Mmmmm, det skal bli godt det. Og det beste av alt, han har begynt å spise vanlig mat. Før var han jo ultrakresen, men det var fordi kroppen hans var så ødelagt av cøliakien at det var vondt for han å spise stakkar. Men nå er det ubehaget helt borte virker det som. Så nå har han begynt å gå og håper han begynner å si sine første ord snart også )
snuppi min Skrevet 31. juli 2007 #2 Skrevet 31. juli 2007 Åh, så godt å lese ) Endelig kan han gjøre som andre på hans alder. Skal se at nå kommer masse på en gang. Når lillegutt først sa sitt første ord, kommer det bare mer og mer ettersom dagene går. Har du fått barnehageplass da? Du skal vel ut i jobb igjen snart - stakkars deg... *hehe* Du får litt mer å stri med nå når han har begynt å gå, men det er mange fordeler med det også! Men forbered dere på endel knall og fall )
It's all about me Skrevet 31. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 31. juli 2007 Ja det er så godt å ha en gutt som sitter og shower og gliser dagen lang, he he. Han er ikke helt stødig til bens ennå, men en prøver for harde livet. Og kanll og fall har det blitt i massevis allerede, men han tåler mye den gutten, he he. Jobber fortsatt med fa han inn i en barnehage, har ikke gitt opp håpet ennå. Men skulle ikke det gå jobber vår nye nabo som dagmamma, så det er vel kanskje en liten mulighet der også.
snuppi min Skrevet 31. juli 2007 #4 Skrevet 31. juli 2007 Dagmamma er ikke noe dårlig alternativ. Lillegutt trivdes veldig da han gikk hos dagmamma. Vi har vært veldig heldige, og han skal begynne i barnehage imorgen. Blir veldig spennende. Dere må kjøpe en gåbil til ham, kjempe fin trening på å gå. De er så søte når de prøver å gå på sine ustø bein - men det går fort, plutselig så løper han )
It's all about me Skrevet 31. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 31. juli 2007 Gåbil har han hatt siden jul ) Men han synes det er mye artigere å gå rundt å dytte på stoler og alt annet han klarer å rikke på. Den beste var vel en hyttedo (ny, utstillingsmodell selvfølgelig) i en byggbutikk, hehe. Neida, dagmamma er sikkert ikke så ille, men vet ikk ehelt om jeg stoler på de nok i forbindelse med cliakien. Det er ganske alvorlig hvis de feiler med maten. Så håper på barnehage litt til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå