Ein T Skrevet 31. juli 2007 #1 Skrevet 31. juli 2007 kveldskvalmen fram til uke 12. måtte spise noe hele tiden for å ikke bli kvalmen. kinesisk sier det er jente og gutt,kommer litt ann på hvor jeg tar testen. lagt på meg 1kg. magen viser litt, er i uke 19. sover mye... spiser søtt foran salt. hekta på sunna middager, vil ha potet hver dag jeg føler det er gutt,sambo tror jente. HVA TROR DERE???
Gjest Skrevet 31. juli 2007 #4 Skrevet 31. juli 2007 Jente, pga kvalmen. Masse lykke til, håper det blir en flott opplevelse for dere )
Ein T Skrevet 1. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 1. august 2007 50/50 her og...på deres tipping om 3 timer skal jeg på UL... kommer innpå å skriver etterpå....
Gjest Skrevet 1. august 2007 #9 Skrevet 1. august 2007 jente:)har et veldig likt svangerskap som deg,men la på meg litt mer da..og jeg får jente!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå