Gå til innhold

Noen som vil tippe? UL i morgen!!!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

kveldskvalmen fram til uke 12. måtte spise noe hele tiden for å ikke bli kvalmen.

kinesisk sier det er jente og gutt,kommer litt ann på hvor jeg tar testen.

lagt på meg 1kg. magen viser litt, er i uke 19.

sover mye...:)

spiser søtt foran salt.

hekta på sunna middager, vil ha potet hver dag :)

jeg føler det er gutt,sambo tror jente.

HVA TROR DERE??? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tipper gutt jeg gitt:)

Skrevet

Jente, pga kvalmen.

 

Masse lykke til, håper det blir en flott opplevelse for dere :o)

Skrevet

50/50 her og...på deres tipping :) om 3 timer skal jeg på UL... kommer innpå å skriver etterpå....

Skrevet

jente:)har et veldig likt svangerskap som deg,men la på meg litt mer da..og jeg får jente!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...