Nummer tre <3 Skrevet 31. juli 2007 #1 Skrevet 31. juli 2007 har lagd ferdig babysider på piczo allerede jeg.... huffameien! og jeg som ikke skal begynne å prøve før i april!!! noen flere som er like babygærne som meg eller? er det for teit å smugkjøpe babyklær og gjemme det for samboern? er det for teit å kjøpe topper som det er plass til mage i 8 mnd før du skal begynne å prøve? er det for teit å planlegge hva man skal ha av utstyr (seng, stellebord, vogn ol) i smug lenge før man er blitt gravid? jeg bare spør....
Vesla89 - Er lei! Skrevet 31. juli 2007 #2 Skrevet 31. juli 2007 Jeg har planlagt alt nøye av utstyr. Også begynt å kjøpe klær. Også se på mammaklær, men ikke kjøpt noe enda. Sett på slike ting i 3 år alt, så er en vane!
Høstspire 2011 Skrevet 1. august 2007 #3 Skrevet 1. august 2007 Hehe, du sier noe her=) Jeg har selv begynt å planlegge en del=) Har kjøpt forskjellige babyklær og en mammakjole og genser. Har også forskjellige andre ting=) Sambo og jeg gjør jo dette sammen da, og var nettopp innom en babybutikk for å se på bilsete, barnevogn, seng, bleiebøtte, lekegrind mm... Så vi gjør det jo sammen da=) Ellers leser jeg en hel del bøker og informasjon på nettet=) Det er faktisk LOV til å glede seg=)
Nummer tre <3 Skrevet 1. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 1. august 2007 hehe... jada jada... det er jo lov å glede seg! tenker bare at det kanskje er litt dumt å gire seg så innmari opp også kan jeg ikke bli gravid for eksempel! det hade vært katastrofe.... men jeg klarer jo ikke dy meg... bare MÅ! føler at ventetiden blir litt kortere da på en måte!
Shauri Skrevet 1. august 2007 #5 Skrevet 1. august 2007 Jeg må jo innrømme at jeg kikker på alle forum jeg kommer over og alle baby-butikker, både i levende live og online. Tenker på hva jeg har lyst på, hva jeg liker, alternativer for gutt og alternativer for jente. Men kommer nok ikke til å kjøpe meg noe før jeg faktisk blir gravid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå