Anonym bruker Skrevet 31. juli 2007 #1 Skrevet 31. juli 2007 fra nordnorge? så deg bruke et ord jeg ikke har sett på lenge... diskøsting... ;o)
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2007 #3 Skrevet 31. juli 2007 oki. og der bor det jo maaange fra nordnorge også )
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2007 #4 Skrevet 31. juli 2007 jasså???? Hører litt kvakking og banning når man går i gatene, men fremdeles er araberspråket det som skjemmer bybildet mest.-)
Anonym bruker Skrevet 1. august 2007 #6 Skrevet 1. august 2007 Hvis kunnskapen om det norske språk er like elendige som geografikunnskapen, så burde du søke pasientskadeerstatning grunnet delvis hjernedød bivirkning av et eller annet:-)
Anonym bruker Skrevet 1. august 2007 #7 Skrevet 1. august 2007 ka være en bivirkning av å være her inne å lese dine kommentarer.. eller det at jeg har dysleksi.. ?? hvem vet ;o) ypper du til bråk dr.yppert?? i'll take you on...
Anonym bruker Skrevet 1. august 2007 #9 Skrevet 1. august 2007 haha er det å yppe til bråk, om jeg spør om du er fra nord norge??!!
Anonym bruker Skrevet 1. august 2007 #10 Skrevet 1. august 2007 Tenk det ja.... har da følelser jeg også:-) Bare det å blande meg med noen som mest sannsynlig er innavla avkom etter overlevnde skipshavvarister fra tidlig 1000 tallet er en fornærmelse jeg ALDRI kan tilgi deg for:-)
Anonym bruker Skrevet 1. august 2007 #11 Skrevet 1. august 2007 Eg e fra nord-norge,og trudde vi kunne bli bestevænna,Dr.Yppert.No e eg altså såååå skuffa.Men du har vel kanskje ingen vænna???D ekje førrseint,eg tellgjer deg............
Anonym bruker Skrevet 1. august 2007 #12 Skrevet 1. august 2007 hehe.. Vel.. tenker du er ei fresk lita simle som venter på å kapre en stilig velutdannet trønder med ekstremt gode arveegenskaper:-) Problemet mitt er at jeg synes nordlændinger stort sett minner om små plagsomme rynkete gnomer med et forferdelig ordforråd og dårlig matvaner... Jeg for min del hater rein og fisk samt snøscootere og telt!!!! for å ikke glemme blåaktige klær med rare røde og gule mønstre i.... Venner kan vi alltids være:-)
Anonym bruker Skrevet 1. august 2007 #13 Skrevet 1. august 2007 Nei,blir d ikkje bestevænna,kan d bære være.Men sånn utenom d,trur du at alle nordlænninga e sama?EG bor ikkje så langt nord.Men eg ser ut som en gnom,ja.Bestevænna???
Anonym bruker Skrevet 1. august 2007 #14 Skrevet 1. august 2007 hehe... jeg har vel ikke nevnt samer:-) Du får sende meg en PM så får du skrive deg på den berømte potensielle fremtidige sexpartnerlista mi som florerer her inne:-) god natt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå