Gå til innhold

dr.yppert.. er du..?

Anbefalte innlegg

Skrevet

fra nordnorge? så deg bruke et ord jeg ikke har sett på lenge... diskøsting... ;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

oki. og der bor det jo maaange fra nordnorge også :o)

Skrevet

jasså???? Hører litt kvakking og banning når man går i gatene, men fremdeles er araberspråket det som skjemmer bybildet mest.-)

Skrevet

trondheim.. er finmark 2..

Skrevet

Hvis kunnskapen om det norske språk er like elendige som geografikunnskapen, så burde du søke pasientskadeerstatning grunnet delvis hjernedød bivirkning av et eller annet:-)

Skrevet

ka være en bivirkning av å være her inne å lese dine kommentarer.. eller det at jeg har dysleksi.. ?? hvem vet ;o) ypper du til bråk dr.yppert?? i'll take you on...

Skrevet

jasså?????? det var du som begynte:-)

Skrevet

haha er det å yppe til bråk, om jeg spør om du er fra nord norge??!!

Skrevet

Tenk det ja.... har da følelser jeg også:-) Bare det å blande meg med noen som mest sannsynlig er innavla avkom etter overlevnde skipshavvarister fra tidlig 1000 tallet er en fornærmelse jeg ALDRI kan tilgi deg for:-)

Skrevet

Eg e fra nord-norge,og trudde vi kunne bli bestevænna,Dr.Yppert.No e eg altså såååå skuffa.Men du har vel kanskje ingen vænna???D ekje førrseint,eg tellgjer deg............

Skrevet

hehe.. Vel.. tenker du er ei fresk lita simle som venter på å kapre en stilig velutdannet trønder med ekstremt gode arveegenskaper:-) Problemet mitt er at jeg synes nordlændinger stort sett minner om små plagsomme rynkete gnomer med et forferdelig ordforråd og dårlig matvaner... Jeg for min del hater rein og fisk samt snøscootere og telt!!!! for å ikke glemme blåaktige klær med rare røde og gule mønstre i.... Venner kan vi alltids være:-)

Skrevet

Nei,blir d ikkje bestevænna,kan d bære være.Men sånn utenom d,trur du at alle nordlænninga e sama?EG bor ikkje så langt nord.Men eg ser ut som en gnom,ja.Bestevænna???

Skrevet

hehe... jeg har vel ikke nevnt samer:-)

Du får sende meg en PM så får du skrive deg på den berømte potensielle fremtidige sexpartnerlista mi som florerer her inne:-) god natt..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...