Anonym bruker Skrevet 31. juli 2007 #1 Skrevet 31. juli 2007 er alenemamma med sterkt ønske om en søster eller bror til min datter. sukk, vært så babysyk de siste måneden. Kjenner livmoren min roper her, hehe:) men,men føler desverre det vil bli mange år til neste gang:( vil ha en helt annen livsitasjon og det meste på plass. men, sukk hva skal jeg gjøre med tanken om et nytt barn?? hmm...
Gjest Skrevet 1. august 2007 #3 Skrevet 1. august 2007 Du sitter jo med svaret selv; vil ha en helt annen livssituasjon og det meste på plass. Høres fornuftig ut.
Lilly 79 Skrevet 1. august 2007 #4 Skrevet 1. august 2007 Ok og være babysyk, men håper da virkelig fornuften råder. Det er IKKE ok og finne seg en bare for å få en baby, da bør du heller finne deg en du ønker å dele livet med, og når du ser det funker bra, DA får du flere barn.
Gjest Skrevet 1. august 2007 #5 Skrevet 1. august 2007 Jepp. Alle blir babysyke iblant, ellers hadde det vært sørgelig få mennesker her i verden Vil legge til at jeg har ventet LENGE med å få nummer to, og er sjeleglad for det!
Anonym bruker Skrevet 1. august 2007 #6 Skrevet 1. august 2007 Finn deg en mann, så du ikke blir alenemor til 2.
Sjefsmegga Skrevet 1. august 2007 #7 Skrevet 1. august 2007 Vent til du har fått ting på plass i livet :-) Det er det beste for både det barnet du har og for fremtidige barn :-)
Gjest -<<- Skrevet 1. august 2007 #8 Skrevet 1. august 2007 Plenty av mennesker får barn uten å dele livet med en annen voksenperson. I og med at staten tillater single adoptanter er det til og med offentlig akseptert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå