Gå til innhold

vil ha et barn til!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

er alenemamma med sterkt ønske om en søster eller bror til min datter. sukk, vært så babysyk de siste måneden. Kjenner livmoren min roper her, hehe:)

men,men føler desverre det vil bli mange år til neste gang:( vil ha en helt annen livsitasjon og det meste på plass. men, sukk hva skal jeg gjøre med tanken om et nytt barn?? hmm...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slå dem fra deg eller få et nytt barn.

Skrevet

Du sitter jo med svaret selv; vil ha en helt annen livssituasjon og det meste på plass. Høres fornuftig ut.

Skrevet

Ok og være babysyk, men håper da virkelig fornuften råder.

Det er IKKE ok og finne seg en bare for å få en baby, da bør du heller finne deg en du ønker å dele livet med, og når du ser det funker bra, DA får du flere barn.

Skrevet

Jepp. Alle blir babysyke iblant, ellers hadde det vært sørgelig få mennesker her i verden ;)

Vil legge til at jeg har ventet LENGE med å få nummer to, og er sjeleglad for det!

Skrevet

Finn deg en mann, så du ikke blir alenemor til 2.

Skrevet

Vent til du har fått ting på plass i livet :-) Det er det beste for både det barnet du har og for fremtidige barn :-)

Skrevet

Plenty av mennesker får barn uten å dele livet med en annen voksenperson. I og med at staten tillater single adoptanter er det til og med offentlig akseptert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...