Gjest Skrevet 31. juli 2007 #1 Skrevet 31. juli 2007 har sett på den på ikea, men har litt lyst på en sånn tripp trapp stol også.. hva kjøpte dere da?
2 herlige gutter og 1 mann=) Skrevet 31. juli 2007 #2 Skrevet 31. juli 2007 vi har tripp trapp stolen (var min når jeg var liten) og så fikk vi en sånn som man kan slå ned til bord... mamma har den hvite fra ikea hjemme så unga har den når de er der...
mammmamia ** Skrevet 31. juli 2007 #3 Skrevet 31. juli 2007 Vi hadde tripp trapp, men ga den tilbake... Synes den ble altfor bred, så snuppa seg sidelengs, selv med bøylen på. Synes også den tok altfor stor plass og var veldig ukurant å ha med å gjøre... Har en sånn stol vi fester på bordet, den er helt genial, men da hun var liten brukte vi den hvite fra Ikea, den er liten i sittedelen, har brett som hun kan ha maten sin på, har belte som man kan spenne fast, kan spyles av i dusjen, kan legges sammen/flat og er veldig billig :-) Anbefales!
Synnøve_Solbakken Skrevet 31. juli 2007 #4 Skrevet 31. juli 2007 Har tripp trapp, er veldig fornøyd. Var min da jeg var liten
Bonusmamma13 Skrevet 31. juli 2007 #5 Skrevet 31. juli 2007 Har en gutt som er god og rund og tripp-trapp stolen kan bli litt trang men den er sikkert super for slanke babyer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå