Gå til innhold

er dere kvinner her inne veldig mandige av dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

synes bare diskusjoner, argumenter og ressonement som blir skrevet av "kranglere" virker veldig mannsbetont.

er litt sånn vanskelig å forklare hva jeg mener, dere bare virker rett og slett mandige. så bryske i kommentarene, storkjefta og.. ja, enkle! på flere måter..

klarer liksom ikke å se for meg at så mange av dere her inne er søte små berter med en snerten rumpe og sans for moter, interiør osv.? får følelsen av at mentaliteten deres er en lett blanding av ei litt lubben, storbrysta lesbe,trøndere med slitt hår og skjeve lepper og en aldri så liten dæsj av aqua-lene.... ?

hva driver dere med da? er dere i normale jobber og lever et normalt liv, eller suser dere rundt i en sånn konstant "bad motherfucker dont mess withe me- attitude"??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rumpa er flott den. to menn sa det til og med for en stund siden. (Edru, på min alder, og syklenes forbi)

Skrevet

Hei, annie.

Jeg suser rundt i en konstant bad-motherfucker-don't-mess-with-me attitude. Det er forøvrig helt normalt på den ganske normale jobben min.

Hva gjør du selv?

*sprettpuppa macholesbe med slips og leketraktor*

Skrevet

Hva legges i : søte, små berter?

Jeg er 175 høy, med en snerten rumpe. Søt vil jeg ikke betegne meg som, jeg er mer sjarmerende.

Hvordan er egentlig de søte små?

Skrevet

nå er jeg ikke her så ofte, så unnskyld det kanskje dumme spm. men når dere sier annie, er det et nytt navn dere har gitt anonyme?? jeg er ihvertfall ikke annie, hverken nick el personlig.

med små berter mener jeg type pia haraldsen, farmen-barbro osv. sånne som synes de er deilige, og som faktisk er det også. de tør å stå for det! synes mange av dere virker mer som påklistra attitude, pga dårlig selvbilde. og rett og slett; dere virker bare macho som faan! usj, sånn som *sprettpuppa macholesbe...*, er akkurat det jeg mener! dere spiller tøffe i trynet fordi dere egentlig er overvektige, stor-hengebrysta kjerringer, som har en meget enkel tankegang og intelligens; mannfolk i kvinneklær!

det var det jeg mente

HI

Skrevet

Og jeg er en notorisk sexatlet som puler bad mothers:-)

Skrevet

beklager at jeg ikke snakket om deg og ditt kjønn også, doktor.

det er klart du hører med her, med din enkle tankegang og behov for selvtillits-boosting. sorry, skal få være med du også. har jo ikke noe valg, egentlig...

HI

Skrevet

Hei igjen, annie.

Ja, annie er en naturlig forkortelse for anonym. Du må gjerne komme med et annet navn du ønsker å tituleres med.

Nei, jeg ligner ikke det minste på verken Pia Haraldsen eller Barbro Fagerbakk. Det plager meg minimalt. Forøvrig er jeg så avgjort tøff i trynet, men har nok relativt gjennomsnittlig intelligens og tankegang. Nuvel, gjerne litt over snittet, janteloven er for pyser og pakk.

Du og jeg har forøvrig åpenbart differensierende smak i damer. Det er bra, så får alle - du kan ta Pia, så kjører jeg GI Jane ellerno'.

koz og klemz.

Skrevet

Hallooooooooo.. det er jo tross alt jeg som har skapt språket og tempen her inne...så vær forsiktig med hvem du prater til vennen:-)

Skrevet

se der ja, skulle ikke mye til. måtte "markere seg" med en gang der. også med "vennen" da, nååååå så flink du er!

ja tenk at doktoren har skapt noe heeelt selv, ganske ufattelig...;)

ettersom du reagerer som du gjør, regner jeg meg som din overmann nå. moahahahahaaaaa

"hallooooooo", liksom. jeg ler

HI ANNIE

Skrevet

hehe... overmann du liksom:-) gliser rått her....

Som oftes så tar slike nybegynnere som deg en telefon til moderatorene her på dib for å klage på meg:-) Dette hjelper dessverre lite..hehe.. Så etter ett par uker, så er du plutselig livstidsmedlem av mental helse eller har valgt å forlate denne planeten for godt!!! Bare for at du var så tett i pappen at du utfordret meg:-) Hør her lille trille... du må nok bare gi deg med en gang.... Du er tross alt sjanseløs:-)

Skrevet

Ja, jævla mandige. Hvordan det? Bomme snus eller diskutere bilmerker?

Skrevet

Eller låne ballekløpinnen til glufsa? (å, huff...) Luten, PM. :-)

Skrevet

hehe, bare godt å få rista litt i den påklistra super-selvtilliten din før det er tid for natta-sang. deilig. vet du skjelver litt nå, søten.

skal la deg gruble litt i fred nå, bare så godt å få bekreftet det jeg trodde;)

kos deg med damene da, doktor. vi snakkes nok igjen. såvidt meg bekjent har jo du klippekort hos mental helse, og etter det siste innlegget ditt snakkes vi nok fortere enn du kan forestille deg. i den trange gangen med tvangstrøya på, moahahahahaaaa.

og du, et par ting til;

1. er ikke av de moderator-folka, synes bare det er kjekt å treffe spikeren på hodet ditt;)

2. som OFTEST!!!!!

3. ikke nybegynner, bare jævli god til forkledning. somebody knows you... wææææææ

god natt lille venn, mitt oppdrag er utført for idag :*

HI

Skrevet

Ditt opdrag???? Høres ut som du allerede er på randen til sammenbrudd:-) Legg deg du lille fettsmurf, så kan du prøve deg på nytt senere:-)

Skrevet

hmmmmm?

ikke ferskis altså:-)

*smaaaaaaaaaaask*

Skrevet

pøh! Jeg har rosa sko og rosa truser! må vel telle? Dessuten er jeg opphengt i interiør. Kan vel ha det i kjeften fordet vel? Skal man være nikkedukke fordi man er snertene?

Hvor er du fra da? Frogner?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...