Anonym bruker Skrevet 31. juli 2007 #1 Skrevet 31. juli 2007 så får jeg rødt utslett og hvitt belegg på musa. Er det sopp? Eller hva er det? Hvit utflod uten spesiell lukt
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2007 #2 Skrevet 31. juli 2007 hvitt belegg kan være en sopp infeksjon ja.. rødt utslett.. vell.. det er jo ganske røff behandlign di gir den sensitive huden din... kan være det.
Darth Vader Skrevet 31. juli 2007 #3 Skrevet 31. juli 2007 Jeg går ut i fra at legen kan svare deg på det. Hvis du bare får det når du barberer musa er det jo en effektiv kur å la være.
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2007 #4 Skrevet 31. juli 2007 Å fyyyyyyyyyyyyyyy faaaaaen... Nok ei uhygenisk møkkakjærring som ikke vet hvordan intimsonen skal behandles.... Okkers så diskøsting... noen av disse anonyme soppdyrkerne burde hatt forbud mot intimbarbering og sex....urrrrgggggghh:-)
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2007 #5 Skrevet 31. juli 2007 smitter bare dildo'n og hesten - slapp av
Gjest -<<- Skrevet 31. juli 2007 #6 Skrevet 31. juli 2007 Rødt utslett er ganske vanlig når man bedriver denslags. Hvitt belegg er uvanlig. Hva det kan være aner ikke jeg, men du kan sikkert google symptomer på underlivssopp eller bakteriell vaginose og se om de stemmer, og putle deg til legen om de ikke gjør det.
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2007 #7 Skrevet 31. juli 2007 Ufyselige kjærring... tenk å plage på den stakkars hesten ei sur og soppfylt mus....kvalmt:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå