Gå til innhold

Hvorfor blir ikke jeg gravid..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ei dame på 28 år som har en datter på 3 år, jeg og min mann har aldri brukt beskyttelse men jeg er ikke blitt gravid igjen så jeg lurer på om noen har vært ute for det samme?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje på tide med en lite tur til legen? Selv om man har fått et barn kan forholdene ha endret seg dramtisk hos både han og deg. Har f.eks. hørt om menn som plutselig har fått nedsatt spermkvalitet.

Skrevet

Jeg har skrevet etter eggeløsningstest og graviditetstest som jeg skal forsøke og går det ikke denne gang så tar jeg rådet ditt og går til lege:)

Skrevet

Lykke til. Er det ikke trist at vi må gå så vitenskapelig tilverks for å lage et lite kjærlighetsbarn? Trodde dette med babylaging skulle bli såre enkelt jeg, men nei da. Det må tempes og testes, lol- Man blir til gjengjeld veldig godt kjent med sin egen kropp, det er i allefall sikkert.

Skrevet

Ja med datteren min hadde jeg og min mann vært sammen i 1.5 mnd så ble jeg gravid, det var ikke planlagt men det har vært både gode og mindre gode stunder.

Jo det er trist det at man må gå så tilverks for og få et nytt kjærlighetsbarn, men man kan jo ikke gjøre noe annet enn og vente og håpe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...