J@h@ Skrevet 31. juli 2007 #2 Skrevet 31. juli 2007 Nei. Jeg barberer leggene og armhulene og det er det.
Gjest Skrevet 31. juli 2007 #4 Skrevet 31. juli 2007 Her er det bare leggene, armhulene og dåsa som barberes... Var så dum at jeg barberte meg rundt navlen i min dumme tenårings-pubertets-periode, og da ble jo hårveksten bare verre, så noe slik tør jeg ikke rote meg oppi igjen ;-p
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 31. juli 2007 #5 Skrevet 31. juli 2007 underarmene???? i armhulene JA, men underarmene??? er det hår der da?=)
rampejenta - ny spire Skrevet 31. juli 2007 #6 Skrevet 31. juli 2007 nei. er bare tynne lyse hår der som ikke vises..
Bolla&mikrogutten:) Skrevet 31. juli 2007 #7 Skrevet 31. juli 2007 Nei, det har jeg aldri tenkt på heller:) Bare små lyse hår der jeg da, så kanskje derfor.
ღPrinsesse&Prinsemammaღ Skrevet 1. august 2007 #9 Skrevet 1. august 2007 nei, har aldri barbert, mn vokset... er hudpleier så vokset dem før,men ikke nå lenger.. men det har ikke blitt noe mer hår, så vurder det hvertfall før du barberer!
@nne p@ l@nne Skrevet 1. august 2007 #10 Skrevet 1. august 2007 Har ikke hårvekst der som tilsier at det er nødvendig!!
pandabjørn Skrevet 1. august 2007 #11 Skrevet 1. august 2007 ja barberer meg der ja.......synes ikke det er så lekkert med jenter/damer med masse hår under armene ughhhh!!
Trultemora er presseklar!! Skrevet 1. august 2007 #12 Skrevet 1. august 2007 Legger og armhuler er et must!!!!!
@nne p@ l@nne Skrevet 2. august 2007 #13 Skrevet 2. august 2007 Men dette var vel ikke snakk om armhuler? Det er jo et must, men ikke underarmene?
(-: Ida&Tilde sin mams :-) Skrevet 2. august 2007 #14 Skrevet 2. august 2007 Huh? Finnes det i det hele tatt hårvekst på underarmene? Det har jeg IKKE sett;-)
Fabelaktiv Skrevet 2. august 2007 #15 Skrevet 2. august 2007 finns det folk her som ikke har hår på underarmene? jøsses! på oversiden av underarmene har jeg hår men ikke på undersiden. Men det jeg har på oversiden er ikke så langt og ikke så mye så det gjør jeg ikke noe med.. heldigvis at jeg slipper men så har jeg til gjengjeld mannelegger når det kommer til hår der da.. urettferdig at ikke jeg kunne arve min mor som ikke har barbert en legg i sitt liv
SokkeLaila Skrevet 2. august 2007 #16 Skrevet 2. august 2007 Fy søren -signerer den, Fabel! Min mor bruker pinsett på leggene og har silkeglatte legger etter omtrent 5 napp på hver legg.. ..men JEG derimot.. Klaget min nød til min far da jeg som ung tenåring begynte å bli oppmerksom på hårvekst på egen kropp.. Samtalen utspant seg omtrent slik; 'Aaargh.. pappa -jeg har så mye hår på leggene!' ..han ser opp fra avisen og trer støttende til; 'Hehe! Ja, men da skulle du sett MEG da jeg var på din alder, unge dame! ..jeg var ikke helt tilfreds med det svaret, selvfølgelig! 'Jammen -du er jo gutt! Se her, da!!' ..den unge damen bretter opp buksebeinet og peker.. 'Åj -det er omtrent sånn som jeg var det', sier far og dukker raskt ned i avisen igjen.. Samtalen avsluttet og det var starten på et langt liv med bekjempelse av uønsket hårvekst med barberhøvel, pinsetter og epilator!
Fabelaktiv Skrevet 2. august 2007 #17 Skrevet 2. august 2007 AO.. epilator auauau og pinsett? auau jeg har bestemt meg for å (engang pengene strekker til) laserfjerne uønsket hårvekst - under armene, på leggene og bikinilinjen
SokkeLaila Skrevet 2. august 2007 #18 Skrevet 2. august 2007 Epilator er helt fantastisk! Ja -grusomt vondt de første gangene, men etter å ha vært ivrig epilatortilhenger noen år går det så det suser på legger, bikinilinja og underarmene! ..bikinilinja og under armene gikk så blodet sprutet de første gangene -men pytt sann! Nå går det bare en lek! ..laserfjerning kan gjerne stå på min ønskeliste også.. Når kjære Epilatore og jeg er ferdig med forholdet vårt.
Fabelaktiv Skrevet 2. august 2007 #19 Skrevet 2. august 2007 prøvde kaldvoks under armene en gang jeg.. tenkte som så at jeg får nok ta på under begge armene samtidig ellers tør jeg vel ikke under arm nr 2.. det var vondt.. og resulterte i spinkle 20% reduksjon i antall hår under der... så jeg gjorde det en gang til... idiot vettu.. ble barbering den gangen også. vet EpilaTore at jhan skal bli pappa ?
SokkeLaila Skrevet 2. august 2007 #20 Skrevet 2. august 2007 Voks er helt udugelig for meg også.. Måtte gjenta 'suksessen' flere ganger før alt var borte.. Og den røskinga resulterte i at jeg blødde fra alle hårsekkene på leggene -og enda bedre; utviklet seg til blåmerker på ca 2x2 mm etter en dag eller to.. Det ble en nydelig start på sommeren -hårløs, men usedvanlig blåprikkete! Epilatore er godt informert om familieforøkelsen.. Om han får status som pappa er LITT usikkert ennå -må se hvem poden likner mest på først!
Fabelaktiv Skrevet 2. august 2007 #21 Skrevet 2. august 2007 hehe.. håper ikke likheten er slående til Epilatore da... men Silkepil (peal) er vel et kjekt navn på ei lita snelle skulle jeg tru
SokkeLaila Skrevet 2. august 2007 #22 Skrevet 2. august 2007 ..mest sannsynlig frøken på gang, så til nå har alternativet vært EpilaTora.. Men takk for Silkepil-forslaget -har liksom ikke fått særlig god respons på 'Navnedebatten'!
jordbærsjokolade Skrevet 2. august 2007 #23 Skrevet 2. august 2007 Jeg bruker epilator på armene og beina jeg, blir ikke noe mer hår eller tykkere hår, heller det motsatte:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå