Anquor Skrevet 31. juli 2007 #1 Skrevet 31. juli 2007 føler meg over toppen snill no! Har bestilt en playstation 3......han har bursdag i sep også så då blir det ikkje noka stor bursdagsgave frå meg, han han sikla på denne lenge og eg veit han hadde kjøpt seg ein ps3 sjølv uansett, og sidan det er felles økonomi så er det kjekkare å få gi det til han i gave får berre håpe han ikkje kjøper ein sjølv før snuppa kjem da
aanonym Skrevet 1. august 2007 #2 Skrevet 1. august 2007 Dere skal ha baby. Når skal han få tid til å spille Play Station?
Anquor Skrevet 1. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 1. august 2007 hehe han har allereie testa ut med nevøen sin at babyen kan fint sove/kose på brystet medan han spelar ellers så har han no litt tid innimellom....blir no ikkje akkurat fleire timar i strekk blir nok andre ting som blir meir interesant men sidan det var det einaste han ønska seg så skal eg vere snill og gi han det
lb71 Skrevet 1. august 2007 #4 Skrevet 1. august 2007 hmmm, ja det var snilt av deg. Pappa-gave sier du.. Jeg har aldri tenkt på det en gang, er det vanlig da? Jeg har kjøpt søsken - gave til jentene som de får når lillebror kommer men pappa har jeg ikke tenkt på. Ganske så søtt da. Kanskje jeg skal finne på noe lurt
Anonym bruker Skrevet 1. august 2007 #5 Skrevet 1. august 2007 Får håpe de får en baby som sover av og til da vettu Menneskelig å sove litt serru
Anquor Skrevet 1. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 1. august 2007 han har bursdag snart også, så går nok inn i den potten også men han kom med en komentar når me snakka om mamma-gave "eg då? får ikkje eg noka gave eg da? eg som har holdt ut med hormonane dine i 9 månedar, henta mat og drikke, ofra dyna mi så du kan ligge godt og sykla på bensin stasjonen fordi du SKAL ha lakris klokka 3 ei laurdags natt etter at eg har tatt meg ei pils?" (med humoristisk tone så då tenkte eg at, joda skal få ei gave du ei du har lyst på også
lb71 Skrevet 1. august 2007 #7 Skrevet 1. august 2007 jeg synes det var en god ide. Selv om det de må gjøre i svangerskapet ikke kan sammenlignes med det vi må igjennom må jeg jo berømme mannen min som har vært så snill og god og veldi bekymret for meg hele tiden. han har også ofret mye og gjør alt han kan for at jeg skal ha minst mulig belastning til enhver pris. Fortjener jo gave da vel.. Skal nok finne en gave jeg også. Synes PS 3 var en super ide, min mann har også snakket mye om dette..
Cybermom♥ Skrevet 1. august 2007 #8 Skrevet 1. august 2007 hvor mye koster ps3 nå? synes det er vanskelig å finne på noe til pappaen... men ps3 er jo noe som både pappa og storebror på 4 sikkert liker godt... ellers tenkte jeg å kjøpe en genser det står storebror på til storebror, som han får på sykehuset ved første møtet...
Skottland Skrevet 1. august 2007 #9 Skrevet 1. august 2007 Synes det er kjempelurt med Pappa-gave. De trenger litt oppmerksomhet de også. Jeg har kjøpt han Nintendo Wii med Tiger Woods PGA Tour 07, men jeg klarte ikke vente med å gi det til han da
Athina' Skrevet 1. august 2007 #10 Skrevet 1. august 2007 X'n min skal få en real tupp i ræva eller en real omgang juling i pappagave når jeg har født!! Tror det vil være den perfekte gave å gi han gitt hehe PS3 kan være en litt dum gave å gi en mann, for når du trenger hjelp til noe kan du få svare ' vent litt, jeg må bare bli ferdig med dette nivået så jeg kan lagre spillet!! ' Og etter 3 nivåer kommer han tuslende, selvfølgelig vel vitende at du har gjort det som skal gjøres. Pauseknapp sier du? Finnes ikke i en mann's vokabular det ;-)
Anonym bruker Skrevet 1. august 2007 #11 Skrevet 1. august 2007 Synes PS3 var en super gave Vi har PS2 og jeg bruker den flittig når jeg vil ha noe gjort i huset. For tiden går det Gran Turismo (bilspill) så da sier jeg, jeg vil ha gjort dette, dette og dette i løpet av dagen. "Du skal få lov til å kjøre en runde mellom hver ting du gjør" Dermed så har jeg en glad og blid mann som gjør ting i heimen han HATER å gjøre Men det er klart at nå blir det mindre spilling. Om ikke annet så skal jo ikke barnet lære at man skal sitte å spille data/tv spill hele dagen Jeg vet også at når han sitter fremfor ett eller annet spill så slapper han av 100% og selv pappaer skal ha litt slappe av tid Men vi skal kjøpe dataspill med tastatur til den lille vi da. Kan vist brukes fra babyen kan skjønne sammenhengen mellom "jeg trykker og noe skjer" Pappa'n er dataNERD så det skal han få lov til Jeg skal kjøpe bæremeis. Han kan ikke vente på å gå tur i skogen med den lille i bæresjal i første omgang, men når den blir stor og tung(og kan sitte lenge) vil nok begge ha glede av et meis Signerer med annonym siden jeg avslører noen triks her
aanonym Skrevet 1. august 2007 #12 Skrevet 1. august 2007 Hvor får man kjøpt genser med "storebror" på?
aanonym Skrevet 1. august 2007 #13 Skrevet 1. august 2007 Det ER mannen din du snakker om, ikke sønnen din? Belønningsmetoden du beskriver har det hent at jeg bruker på syvåringen...
minibolla Skrevet 1. august 2007 #14 Skrevet 1. august 2007 Det er vi som skal ha gave ikke mannen! At vi føder hans barn er vel den største gaven noen kan få spør du meg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå