Gjest Skrevet 31. juli 2007 #1 Skrevet 31. juli 2007 Skriver bare litt her for å ha det skriftlig for min egen del også.. Men altså, begynte med rier i går 22:30. I hele natt var det ti minutter mellom dem. Ringte føden som sefh sa vi kunne komme når det var fem minutter mellom riene. Jeg så for meg at det kanskje ville skje i løpet av formiddagen, og kanskje ville lillejenta være ute til i kveld/natt. Men nå sitter jeg altså her fortsatt, riene har ikke tatt seg opp, det eneste er at de varer i litt over ett minutt. Vi har valgt å være hjemme, tror jeg slapper mer av her enn på sykehuset. Det er jo uansett ikke fem min. mellom riene. Akkurat nå føles det ikke som om det kommer til å skje heller. Har ringt sykehuset, og det er visst vanlig for førstegangs at det tar såpass lang tid. Jaja, jeg har ikke dårlig tid, og er faktisk ikke lei heller. Bare ganske sliten, rier gjør jo virkelig VONDT;)
CAT77 Skrevet 31. juli 2007 #2 Skrevet 31. juli 2007 Hei! Fikk ei jente for 2 uker siden og hadde rier med mellom 4-5 minutters mellomrom i 28 timer før jeg kom inn på sykehuset...! Var "bare" vonde maserier som ikke gav noen resultater. Var to ganger på sykehuset og ble sendt hjem med bare 2 cm åpning....! Var helt for j..... vondt i hvertfall 20 av disse timene...! Men etter 28 timer hadde jeg endelig 4 cm og etter 33 timer kom jenta vår...! Så dette er nok vanlig desverre. Mitt tips er å holde deg i bevegelse. Jeg synes ihvertfall det var bedre enn å ligge. Jeg gikk og gikk i time etter time¨. Tenk på at du snart har barnet hos deg ihvertfall :-) Lykke til!
Gjest Skrevet 31. juli 2007 #3 Skrevet 31. juli 2007 Oj, du høres ut som en skikkelig heltinne! Har ikke vært å sjekket åpning, men regner med det ikke er noe. Ikke har vannet gått heller. De sa derimot at livmorhalsen hadde åpnet seg, fordi det kom en del blod. Det gikk ganske "raskt" med deg på slutten, det var oppmuntrende å høre!
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 31. juli 2007 #4 Skrevet 31. juli 2007 Oj, da håper jeg at du slipper så veldig mange flere timer med rier! Skal krysse fingre for at det kommer ordentlig i gang i natt, så du snart har babyen din i armene istedet for i magen:) MASSE lykke til!!
*Biola* Skrevet 31. juli 2007 #5 Skrevet 31. juli 2007 Føler med deg!! Jeg har hatt rier siden søndag ettermiddag.. De kommer ca hvert 5 min (+/-). Dro på føden i går natt, men hadde bare 1 cm åpning:-( Her kommer riene ofte, men varer altså ikke mer enn ca 40 sek. Jeg må vente til jeg kan stille klokka etter riene og til de varer mer enn 1 min.. Så sliten!:-( Er jo vondt!! Får ikke sove.. I går fikk jeg smertestillende, så fikk sove noen timer etter jeg ble sendt hjem..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå