Gå til innhold

Lang ventetid på privat UL i Tr.heim?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ingen kontroll mellom 1.kontrolen og ordinær UL. Har heller vært hos jordmor pga lang ventetid. Driver å forestiller meg at jeg og sambo kommer på UL så er der ingen ting/ ikke liv (ja, vet jeg skal tenke positivt. Bare tankene mine som løper løpsk av og til). Skal ikke til kontroll mellom 1.kontroll og ordinær UL, får heller ikke time hos jordmor pga lang ventetid. Har ikke fått høre hjertelyd eller noe. Så vurderer å få privat UL. Noen som vet om det er lang venting på time på privat UL i Trondheim?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kommer an på hvor det..og hva for ul du skal ha...på 3d ul er det hvertfall tolv uker venting,men mulig det er kortere på vanlig,ettersom flere utfører dette..aleris,dr.brodtkorp,medicus..er du skikkelig bekymra kan du jo prøve deg på sykehuset og da:D det eneste du risikerer er jo et nei:o)

Skrevet

Heisann du:)

Jeg hadde å det problemet , det var ingen "kontroll- sjekk-oppfølging" mellom 1 kontroll ( som jeg hadde i uke 7 ) og ultralyden som skal være 13 august..

Dette gjorde meg forbannet , men også redd.

Så jeg tenkte : Faen heller , å ringte opp på Svangerskapspoliklinikken på Kvinne Barn senteret , å foklarte situasjonen å sa vidrer: Jeg forlanger å få høre hjertelyden , det er trossalt min unge , å jeg fortjener & har krav på å vite / bli oppfulgt! Så jeg regner med dere tar i mot meg nå!

Da sa de : njaaa njooo.. så sa jeg: er da begrenset hvor lang tid det tar da! Så gikk jeg på svangerskapspol. å meldte meg , ble hentet av jordmor , fikk den støøøøørste opplevelsen i livet så langt da jeg fikk høre hjertelyden!!

Stå på krava jenta mi. Det er våre barn , og vi som skal bære dem frem , vi har rett til å bli oppfulgt! Så om vente tiden på UL er lang , så er det andre måter å få vite om skatten vår har det bra ;)

Skrevet

skyndt deg å ring til dr.brodtkorp avbestilte nettopp jeg,hadde time 0808 kl. 0900

Skrevet

Takk for tipset!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...