petrinesnuppa Skrevet 31. juli 2007 #1 Skrevet 31. juli 2007 Jeg er så utrolig trøtt. Hele døgnet. I dag skulle jeg være med på en tur sammen med brukerene som jeg jobber for. På vei ned til parken, (turen tar ca 15-20 minutt) så klarer jeg å sovne.. Kommer hjem, spiser litt middag, og så sovner jeg. Sover i 4 timer, midt på dagen, hver dag... Er dette vanlig når man er 4 mndr på vei..? Jeg føler det virker som om alle er oppegående, friske og raske??
ღ jeanette og flokken ღ Skrevet 31. juli 2007 #2 Skrevet 31. juli 2007 Kanskje du skulle få sjekka Hb din?
SokkeLaila Skrevet 31. juli 2007 #3 Skrevet 31. juli 2007 ..har lege/JM sjekket Hb'n din, da..? Er jo de som blir veldig trøtte det første trimesteret uten at det er mulig å finne noe galt, da.. Håper du våkner snart, da..!
fridansin Skrevet 1. august 2007 #4 Skrevet 1. august 2007 Jeg var også mye trørr. Fikk skjekket B12 vitamin lageret mitt, og hadde for lite. fikk noen sprøyter og ble mye bedre. Lykke til!
sikat Skrevet 1. august 2007 #5 Skrevet 1. august 2007 Var veldig mye trøtt i 8-9, mend gikk over igjen. Hør på de andre her og få sjekket blodprosenten din
ennaH Skrevet 1. august 2007 #6 Skrevet 1. august 2007 Rundt fire måneder har jeg vært stuptrøtt i begge mine svangerskap. Første gang hadde jeg heldigvis sommerferie, og sov i 14 timer om natta i tillegg til at jeg sov 1-2 timer på dagtid. Det er helt normalt å være trøtt i den perioden du befinner deg. Det går over!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå