Gå til innhold

Trenger hjelp fra noen her!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal inn den 16 august, og få ks.. :) 10 dager før min egentlige termindato. så lurer jeg jo fælt da.. har jo ikke peiling på hvor stor babyen vår vil være.. det er vel heller ingen andre som kan svare på.. Jeg vet heller ikke kjønn;)

Så skal jeg og sambo snart ut å kjøpe et hentesett til den lille.... så lurer jeg.. hvilken str bør jeg kjøpe den i ??

Vet at ingen kan si noe sikkert til meg.. men hva str ville du kjøpt.. ? :P

Takker for svar =D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg ville kjøpt str: 56... da veit du iallefall at det passer... for hvis du får en stor unge, er 50 akkurat eller såvidt passe!! jeg fikk en unge somvar 51 cm lang og 4320 g... jeg brukte 56 når vi skulle hjem fra sykehuset... passet perfekt!

Skrevet

Hei på deg candycupps! Godt å høre fra deg her igjen. Jeg har spurt etter deg et par ganger her inne, for du var plutselig så lenge vekk fra forum her, blei helt bekymra jeg! Vi hadde termin på samme dato, så har liksom prøvd å følge med litt på deg da vet du:) Lykke til videre! Min baby ligger for øyeblikket i tverrleie, håper på at den snur seg med hodet ned..

Skrevet

Jeg har bare kjøpt klær i 56. Av erfaring krymper de jo litt i vask og trommel også. Men nå bryr ikke jeg meg om at de må brettes litt på armer og ben hvis de blir litt for lange da:-) synes bare det er litt søtt!

Skrevet

Jeg har fått noen sett i 50 + kjøpte litt selv for en evighet siden. Mesteparten av klærne våre er i 56.

Men hente settet ble i str 60 faktisk. Har målt klærne etter vask og det er ikke så stor forskjell på dem. Har sett i 56 som ble mindre enn de i 50 etter vask faktisk ... Så nå har jeg pakket ned hentesettet + to / tre reservesett i div str. just in case ;)

Skrevet

aah.. ble litt roert jeg naa.. at du hadde spurdt etter meg.. :) har vaert lite inne paa bim, pga alle problemene med nyrene... har vert myye ut og inn av sykehuset.. Tusen takk for lykkeoenskninger, og det var hyggelig aa hoere at du hadde sett etter meg... :)

Vi faar krysse fingrene for at babyen din legger seg rette veien hihi.. det gjoer den helt sikkert :) Naa er det ikke lenge igjen til vi skal bli mammaer, tenk det!!!

Oensker deg selvfoelgelig lykke til videre :) saa ses vi nok mer inne her paa bim :)

Klem

Skrevet

p.s takk for svar her alle sammen:) tror faktisk jeg shopper inn et hentesett i baade 50 og 56.. saa er jeg sikker.. forhaapentligvis hihi :D

Skrevet

Det har jeg gjort også candyupps, har hente sett i str 50 og 56 :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...