Alva 12.09.06+Tuva 10.08.07 Skrevet 31. juli 2007 #1 Skrevet 31. juli 2007 Jeg skal ha jentene fra barselgruppa over i morgen kveld ( uten barn ), men vette pokker hva jeg skal servere! Er gravid i uke 36, så det må være noe som går rimelig kjappt å slenge sammen! Fingermat av noe slag kanskje?? Inspirasjon mottas med takk!! )
Mamma til gutt 2.2 Skrevet 31. juli 2007 #2 Skrevet 31. juli 2007 Pastsalat med hviløksbrød mmmm.........
Gjest Skrevet 31. juli 2007 #3 Skrevet 31. juli 2007 En enkel gryterett med hvitløksbaguetter.Nam,nam.......Og Cola!
Gjest Skrevet 31. juli 2007 #4 Skrevet 31. juli 2007 Har en _kjempegod_ kyllingsuppe/gryte som er veldig enkel å lage. Også kan den lages litt i forveien hvis du vil, og varmes opp når de kommer. Den kan også fryses... Denne oppskriften bruker jeg til meg og samboer.. og da har vi vel litt rester etterpå... · 2 kyllingfilet i småbiter · 1 eple i småbiter · 1 løk i småbiter Brunes/stekes i dyp panne Hell over: · 1 ss karry · 2 bx hakkede tomater · 1 dl vann · 3 dl matfløte · 2 terninger med grønnsaksbuljong (fra Knorr e.l.) · 1 ts sukker La alt småkoke i 5 minutter Server gjerne med brød og smør/rundstykker/nan-brød e.l.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå