Gå til innhold

Alle søringer

Anbefalte innlegg

Skrevet

bæser over været! Sutrekopper!!!!!!!!!!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He he, er vel først og fremst folk fra Nord-Norge som er kjent for å sutre over været. Og det morsomste av alt er at sutringa gjerne begynner med "Vi nordlendinger klager ikke over været slik som søringene gjør!" Og så kommer en lang tirade med klaging over været ;-)

En kompis av meg fra Troms måtte faktisk innrømme at den kaldeste vinteren han noensinne hadde opplevd var da han var i militæret (på Østlandet). Og lokalbefolkninga bare trakk på skuldrene og var vant til det, ingen sutring der ;-)

Skrevet

pyse han kompisn din da!!

Skrevet

Pøh...det eneste jeg sutrer over er at nesten hele

familien er på ferie i Nord-Norge, mens jeg sitter her nede*snufs*

Skrevet

F.. meg bare tull - jeg er søring (i flere generasjoner) og bor i Nordnorge: Det er ikke noen som er mer interessert i vær enn nordlendinger!!!!!

Det er det eneste man snakker om, og tror du ikke at når det er bra vær i nord så skal man tyne søringene?! Idioti!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Nå var vel poenget mitt nettopp at "nordinger" klager minst like mye på været som "søringer", så.....

Skrevet

Finnmarking jeg da..... men uansett.., bare synd at det ikke kan være pent vær over hele Norge på samme tiden....... Kos dere

Skrevet

Det er vel ikke noe problem med kulde om vinteren! Det er stormer, mørke, sludd osv man evt klager over. Ikke at jeg har hørt særlig mange gjøre det, da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...