Gjest Skrevet 31. juli 2007 #1 Skrevet 31. juli 2007 Jeg har 2 visdomstenner som er fremme og iföle oral kirurg for 2 mndr siden var det ingen mening med å fjerne de. Her sitter jeg da med smerter i tennene i en uke, men tannlegen min er på ferie til mandag. Ville du ventet t mandag og tannlegen din eller prövd å få time ett annet sted denne uken ? (Ikke hoven, våkner ikke på natten av smerter - men det lugger og banker fler ggr i timen og jeg må ta ibux 600 iblandt ca 2 ggr dagen) Mvh Tannlegen er ikke min venn )
AneB Skrevet 31. juli 2007 #3 Skrevet 31. juli 2007 Hvor lyst har du å ha vondt i tennene til tannlegen kommer tilbake fra ferie? En tannlege er en tannlege, like fæle alle sammen, så jeg ville i alle fall ringt en annen!
melkekua™ Skrevet 31. juli 2007 #4 Skrevet 31. juli 2007 Ville ha gjort noe med det nå jeg.....jeg var til min tannlege pga en visdomstann, og han sa at hvis jeg hadde gått lenger med den hadde det blitt antibiotikakur før jeg fikk lov til å trekke tanna. Så jeg anbefaler å gjøre noe nå. Lykke til!
Gjest Skrevet 1. august 2007 #5 Skrevet 1. august 2007 Og da löste det problemet seg - äkke en eneste tannlege på jobb för mandag........... Da må jeg til tannlegevakten i Oslo. Ringte tannlegen min privat og han sa at jeg skulle holde meg unna tannlegevakten om jeg ikke knakksammen i smerter - han skulle gjöre kontor arbeide m tannlegesekretären på fredag så da åpner han kontoret for bare meg fredag mlm kontorarbeidet. Det var snilt )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå