Gå til innhold

hvorfor er kranglerne og skravlerne uvenner??

Anbefalte innlegg

Skrevet

ikke fått med meg historien jeg,om det er noen;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hmmmmmm hvorfor ikke,,,

Man må plukke sine uvenner med omhu vett du........;-)

Skrevet

Det er kun kranglerne som er "uvenner" med skravlerne.... De er egentlig anonyme skravlere som så mange andre må snakke dritt om noe de egentlig liker, fordi de er redd for å bli mobbet/mislikt av de "kule".... Patetisk!

Skrevet

hvem er de "kule"??

Skrevet

Siden "skravlerne" og "kranglerne" er de samme personene så er jeg spent på forklaringen på denne "dype" konflikten gitt. *ler*

Skrevet

Det ligger vel ikke noe mer i det enn at de såkalte "kranglerne" går litt lenger for å si hva de mener enn "skravlerne" som er litt mer ordentlige (Hva nå det måtte innebære????!)

Og en del "skravlere" kommer inn på krangle for å slenge dritt om andre brukere av skravlesiden, som forøvrig stort sett alle "kranglere" tar avstand fra!

Hørtes dette riktig ut eller er jeg helt på jordet?

Skrevet

Jeg tror det er fordi kranglerne innbiller seg at de er mye smartere enn skravlerne. Og at de snakker om mer interessante ting.

Skrevet

Hehehehehe... :-D Det bor vel en skravler i alle kranglere, og en krangler i alle skravlere. Jeg er ikke uvenner med skravlerne, jeg syns bare det er deilig å snakke om alt annet enn barnevogner og våtservietter. Men jeg har jo gjort det av og til også. :-)

Skrevet

Kom ikke her og kall meg skravler. Det hender jeg er der inne, men sjelden. Jeg definerer meg helt klart som en krangler, og jeg driter i om noen synes jeg er en dårlig mor fordi jeg har ungen forovervendt eller gir henne smør på skiva.

Kranglere er stort sett eldre enn skravlere, og trenger ikke spørre om ungen kan ha blå jakke til grønn bukse når man går ut. Og vi er litt mindre opptatt av fasaden vår.

Skrevet

Fordi de begge sider tror de er så mye mer fornuftigere enn de andre :o)

Skrevet

De dårligste kranglerne er skravlere som kommer hit og slenger med leppa om andre skravlere godt gjemt bak anonymknappen. Virker som mange av dem tror kranglesiden er opprettet nettopp til det formålet.

Skrevet

Å nei, meg bor det ingen skravler i!

Skrevet

Kranglerne ser seg selv som mer intellektuelle. :) Men det gjør vel de aller fleste mennesker, når de sammenligner seg selv med andre..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...