Gå til innhold

Finnes det en SYMPTOMLISTE for uke 32?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis ikke, så finnes det nå...;-)

IKM 8. august (el rundt 22.juli) og jeg er veldig trøtt og sliten for tiden og har en metallsmak i munnen.

Noen flere som vil dele symptomene sine?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å jeg har symptomer som det holder :) trøtt og sliten jeg og, kvalm hver kveld, oppblåst følelse...men det er vel bare kroppen som lurer meg igjen...som så mange mange ganger før :)

IKM mellom 8-12 august..

Skrevet

Hei!

Jeg har også IKM 8 august!:)

Jeg vet jo ikke om det er symptomer, men jeg har hatt mensmurringer de siste 4 dagene.I dag har det gitt seg.Pleier ikke å få det før et par dager før mens.Så er jeg vanvittig oppblåst og full av luft i magen om ettermiddagene/kveldene.Skulle tro jeg er flere mnd på vei.....:):)Ellers ingen symptomer på graviditet.

Skrevet

Glemte å skrive at jeg har mye vondt i korsryggen også, det pleier jeg ikke ha annet enn når jeg har mensen:-)

Skrevet

IKM 10. august jeg, og ingen symptomer...

Kan sikkert finne noen som er innbildt, men jeg gidder ikke kjenne etter.

Blir bare skuffet da.

Ønsker oss alle lykke til:-)

Skrevet

God morgen,

Jeg har IKM (ca) 7.august.. har hatt ganske stive kjever/vondt i tennene (??) ellers har jeg det siste døgnet hatt voksesmerter i bena, vondt i ryggen og stikking i magen (eggstokker + midten) Et tegn (både graviditet + mensen) hos meg pleier å være kjempe ømme pupper!! Men denne gangen er de helt livløse ..:o) Håper alle sammen har søte små spirer inne i magen sin;o) Klemmmm

Skrevet

*dytter*

Skrevet

Hei!

Jeg har IKM 7 aug, og mine symptomer er:

- "Voksesmerter" i bena

- Må spise lite og ofte (hadde det slik med de to forrige sv.skapene)

- Strekk i lysken (også et kjent tegn for meg)

Nå håper jeg sååå veldig at dette er reelle symtomer, og at jeg bærer på en liten aprilbaby :-)

Skrevet

Til entiltakk!!

Hvordan er puppene dine? (hehe, artig spm..)

Merker du noe med dem?

Jeg har nemlig helt like symptomer som deg .. men "boobsa" (hihi) er helt daue! (har vært gravid før -og da var de ømme/store..osv)

Skrevet

Heia DollyD!

Du de puppene er helt vanlige, merker ikke noe der ;-) Mener også de tidligere har vært nok så ømme, men kanskje var der litt senere... Husker ikke helt, det er jo 8-9 år siden sist :-)

Dette er sååå spennende!!

Skrevet

Hei igjen, etter 8-9 år glemmer man sikkert en god del ja ;o)

Tvi tvi (håpe håpe) for begge oss.. og alle de andre "girlsa" her inne!

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...