Kakebakesøte Skrevet 31. juli 2007 #1 Skrevet 31. juli 2007 skal vi ikke fortelle noen, ikke engang besteforeldrene, hva for noen navn vi tenker på til vår nye lille prins eller prinsesse. Sist gang var det så mange meninger om alt og ingenting at vi ble helt slitne. Vi ville ikke la det påvirke oss, men til syvende og sist gjorde det det likevel. Deilig å bare ha det som vår lille hemmelighet
Håpefull mamma Skrevet 31. juli 2007 #2 Skrevet 31. juli 2007 vi har bestemt oss for å ikke si noe om navn til noen i familien/venner. det vil vi ikke avsløre før vi har sett jenta vår, og sett att hun passer til navnet sitt..
Gjest Skrevet 31. juli 2007 #3 Skrevet 31. juli 2007 Om vi venter gutt, skal han hete August. Min mor uttrykte i klare ordelag at det navnet likte hun ikke - men det bryr jeg meg ikke så stort om. Når han kommer (om det er en han) vet jeg at det ikke går lang tid før han ikke kunne hatt noe annet navn, og at bestemoren synes det er kjempepent. Så godt kjenner jeg moren min. Så lenge vi liker navnene, er det ikke viktig hva andre mener.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå