Gå til innhold

bor du i Asker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes Asker virker som et fint sted å bo. Men hvor er det bra?

Er det noen som kan dele sine erfaringer med meg før vi drar på husjakt??

Tusen takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjempe fint i Asker.

Sentralt er det å.

Vi bodde der før & stortrivdes

Skrevet

Bor ikke i Asker, men rett ved og har en venninne der. Utrolig fint og barnevennlig. Anbefales! Hadde jeg hatt 5 mill, så hadde jeg kjøpt hus der med en gang!

Skrevet

Hei! Jeg er oppvokst i Asker og kan ikke annet enn å anbefale det på det varmeste :)

Verdens beste sted spør du meg ;)

Skrevet

Takk for svar!

men Asker er jo stort... Er det noen områder som er spesielt fine?

tenker selvfølgelig på hvor det er best for barna med barnehage/skole osv....

Skrevet

Vet mest om skolene øst for Asker sentrum, altså langs togskinnene blir det Høn, Vakås, Hvalstad og Billingstad- ta med Nesøya, Landøya Holmen og bortover mot Hvalstrand. Masse fine steder å bosette seg, men ganske så kostbart desverre :(

Utover mot Heggedal er det nok litt billigere (enn så lenge) men der er jeg ikke særlig kjent...

Skrevet

Jeg bor i Asker og vil ikke anbefale noen å flytte hit. Kort vei til alt, gode kolektivløsninger til Oslo, god barnehagedekkning mm har gjort at folk strømmer til i større antall enn det egentlig er plass til uten å ødelegge sjarmen ved kommunen. Jeg anbefaler heller folk å bosette seg innenfor ring 3, slik at vi som allerede bor i Norges beste kommune kan nyte stedet i fred og slippe overbefolkning og galoperende boligpriser ;-)

Skrevet

Styr unna Borgen, og da særlig Huldreveien, bare ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...